וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "בשום קבוצה לא ראיתי עליהום כזה על מאמן"

18.10.2009 / 21:20

מאמן בני סכנין עשוי לקבל הודעה על סיום תפקידו. דיין, פרדי דוד ושירזי מועמדים. חלאילה ועובד יעמדו בפני ועדת משמעת

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: עידן גוראל

בסיום משחק ה-0:0 נגד הפועל עכו, שוב התלהטו היצרים בבני סכנין. האוהדים קראו שוב לערן קוליק להתפטר וגם הוסיפו קריאות כנגד חברי ההנהלה, כשגם בחדר ההלבשה הרוחות סערו. ראובן עובד התעמת עם אחד מחברי ההנהלה והשניים הטיחו אחד בשני האשמות שכמעט הגיעו לידי תגרה. גם האוהדים, כאמור, זעמו על התוצאה ועשרות מהם חיכו מחוץ למגרש בסיום על מנת להביע מחאה, כשהמשטרה פינתה אותם מהמקום לאחר דקות ארוכות.

מחר (שני) תתכנס ההנהלה לדיון בעניין הצוות המקצועי של המועדון. לאחר הדיון יוחלט אם קוליק ימשיך בתפקיד או לא. לפי מה שמסתמן, קוליק כבר עם רגל וחצי מחוץ לסכנין. למספר חברים בהנהלת סכנין היכולת מול עכו הספיקה כדי להוציא לדרך את המהלך. לסכנין יש מועמדים להחליף את קוליק והם מישל דיין, שפוטר אשתקד מקרית שמונה, ניצן שירזי ופרדי דוד, שפתח את העונה שעברה בקבוצה והוחלף על ידי אייל לחמן לאחר פתיחה רעה.

בנוסף, יעמדו חאלד חלאילה ועובד לועדת משמעת. הראשון בגלל הצהוב המיותר שספג ואילו עובד בשל אותו עימות עם חבר ההנהלה. דובר המועדון, מונדר חלאילה, הודיע: "הנהלת הקבוצה תדון מחר בנושא הסגל המקצועי של המועדון. לאחר הדיון, תודיע ההנהלה על ההשלכות". על ועדת המשמעת הוסיף הדובר: "ההנהלה תשמע את השחקנים וטענותיהם לגבי הדברים שהתרחשו במשחק ולאחריו ותשקול בכובד ראש את עונשם".

"כל אחד השתדל שקבוצתו לא תפסיד היום וזה מה שראינו על המגרש", הסביר קוליק את היכולת העלובה של שתי הקבוצות. "אי אפשר ללחוץ על כפתור ולחשוב שאנחנו מכבי חיפה. מחויבות הייתה היום, אבל יש עוד הרבה עבודה". לגבי קריאות האוהדים אמר קוליק: "משהו מוזר קורא מתחילת העונה. למרות שנשארנו בעונה שעברה ליגה, הקומץ מקלל וקורא קריאות גנאי שמשפיעות על שאר הקהל. כל זמן שנותנים לי לעבוד ומאמינים בי אעשה את הכל. השבועיים האחרונים היו טובים לנו למרות היכולת הפחות טובה היום".

מאמן סכנין המתוסכל לא עצר שם, והמשיך: "אנחנו בחברה טובה מאוד של כמה קבוצות עם 5 נקודות, ולא ראיתי בשום קבוצה שעושים עליהום כזה על מאמן. אני יודע שאני עושה כל מה שביכולתי ואני לא מבין למה מתנהגים אלי בצורה כזאת, אלא אם כן יש דברים שאני לא יודע".

הוכנבוים: "לא תפקדנו וזה לא מתאים לי"

בעכו היו מאוכזבים מכך שהקבוצה עדיין לא רשמה ניצחון ראשון העונה גם לאחר המחזור השישי. במועדון מודאגים מההתקפה שכבשה רק שלושה שערים בשישה משחקים. לעומת קוליק, ירון הוכנבוים היה נחרץ יותר לגבי איכות המשחק: "היה משחק גרוע מאוד וחלש מאוד מבחינתנו. שחקנים אצלנו בקבוצה לא תפקדו בחלק הקדמי וזה ממש לא מתאים לי. אנחנו חייבים להיות יותר טובים כי בדרך הזו לא נגיע לכלום. נמאס לי לדבר על שחקנים שאמורים להגיע ולא מגיעים. בעזרת השם, יגיע מישהו איכותי שישדרג את הסגל הקיים".

הבלם גבע ברקאי הוסיף: "בסך הכל, הרגשתי שזה היה משחק לא טוב עם קצב איטי שלא מתאים לליגת העל. אנחנו צריכים להתעורר, היינו קצת יותר טובים מסכנין ואנחנו חייבים לשים דגש על החלק הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully