וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הצוללת הצהובה הגיעה לקרקעית

ויאריאל אחרונה, אחרי הפסד מביך 2:1 לחרז. אתלטיקו הושפלה מול אוסאסונה. 1:2 לאספניול (4 דקות לסהר) על טנריפה

ברצלונה וריאל מדריד שיחקו כבר בשבת כשהפער בפסגה צומק לנקודה, וכך התפנה היום (ראשון) המחזור למאבקי תחתית והתמקדות בקבוצות של הנציגים הישראלים. דודו אוואט אמנם ספג שער בבית אחרי 551 דקות, אבל מאיורקה ניצחה 1:3 את חטאפה והיא במקום החמישי. גם אספניול חזרה למסלול הניצחונות אחרי צמד תוצאות תיקו, עם 1:2 ביתי על טנריפה. ויאריאל שקעה למקום האחרון, בעקבות הפסד 2:1 לחרז, לה זה ניצחון היסטורי בליגה הבכירה ואתטליקו מדריד לא רחוקה ממנה, לאחר שחזרה לסורה עם תבוסה 3:0 באוסאסונה.

מאיורקה - חטאפה 1:3

בידיעה שחסרות לו רק 119 דקות לשבירת שיא המועדון, העומד על 591 דקות ללא ספיגה במשחק בית בו מחזיק קרלוס רואה הארגנטינאי, עלה דודו אוואט דרוך למשחקה של מאיורקה מול חטאפה. השוער הישראלי החזיק מעמד עד לדקה ה-79, שם נעצר על 551 דקות ויסתפק בהישג המרשים ללא ציון דרך.

חוליו מוסקרה היה הראשון לכבוש לזכות מאיורקה, כששלח כדור לרשת של אוסקר אוסטארי בדקה ה-31. אריץ אדוריץ הבקיע את השני בדקה ה-53 והשלים צמד אישי בדקה ה-70. תשע דקות לאחר מכן ניפץ חואן אלבין האורוגוואי את חלומו של אוואט, כשהכניע אותו בבעיטה חופשית וקבע 1:3 בסיום.

אספניול - טנריפה 1:2

אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות שבה אספניול לליגה עם רצון עז לנצח בבית את העולה החדשה. בן סהר ישב על הספסל לצד שונסוקה נקאמורה ואיבן דה לה פניה, והם ראו את איבן אלונסו האורוגוואי כובש בדקה ה-11 אחרי בישול של חוסה קאייחון, אבל ארבע דקות לאחר מכן השווה אלחנדרו אלפרו עם בעיטה מחוץ לרחבה.

פרננדו מארקס היה החילוף הראשון של מאוריסו פוצ'טינו במחצית השנייה, ושלוש דקות אחרי שנכנס במקום קורו בישל לאיבן אלונסו את שער הניצחון בדקה ה-60. סהר החליף את כוכב המשחק אלונסו בדקה ה-86, אך לא הספיק לתרום יותר מדי. ניצחון ליגה שלישי לאספניול העונה, הפסד שלישי ברציפות לטנריפה.

חרז - ויאריאל 1:2

שתי נועלות הטבלה נפגשו באיצטדיונה צר המידות של חרז, כשקוקו סיגנדה אירח את חברו מימי בילבאו העליזים, ארנסטו ואלוורדה, וכנראה גרם לסוף דרכו בוויאריאל. השתיים חיפשו ניצחון בכורה העונה, ורק חרז השיגה אותו, למורת רוחם של אוהדי הצוללת הצהובה שנפלה למקום האחרון. רובר פירס אמנם העלה את ויאריאל ליתרון בדקה ה-18, אבל נגיחה של מריו ברמחו בדקה ה-42 ושער של אנטוניטו המחליף בדקה ה-80, קבעו ניצחון היסטורי לחרז בליגה הבכירה. הקפטן האורח גונזאלו רודריגז עוד ראה אדום בדקה ה-87. שופט המשחק טען בסיום כי רובר פירס קרא לעברו: "בן זונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 0:3

אחרי ניצחון הבכורה במחזור שעבר, קיוותה אתלטי לצבור מומנטום, אך קיבלה סטירה מצלצלת בפמפלונה וחזרה למציאות העגומה. כבר בדקה הרביעית כבש וולטר פנדיאני את הראשון לאוסאסונה לאחר בישול של חבייר קמוניאס. האורוגוואי השלים צמד בנגיחה בדקה ה-27 וקרלוס ארנדה השלים יום עגום במיוחד לקולצ'נרוס כשכבש את השלישי כעבור שלוש דקות.

אתלטיקו ירדה למקום ה-15 עם שש נקודות בלבד משבעה משחקים והפרש שערים עלוב של 16-9. הקבוצה שוב רואה את הציפיות האדירות שנבנו בקיץ מתנפצות כבר בפתיחת העונה, כשהתוצאה העלובה תחזיר לשולחן הדיונים את מעמדו של המאמן אבל רסינו. אוסאסונה של קמאצ'ו כבר במקום התשיעי עם 10 נקודות.

משחקים נוספים:

מלאגה - אלמריה 2:1
למלאגה: אדיניו (68). לאלמריה: דומינגו (40), פרננדו סוריאנו (41)

סראגוסה - סנטאנדר 2:2
לסראגוסה: פרנסיסקו פאבון (22), חאבייר אריסמנדי (33). לסנטאנדר: מוחמד צ'יטה (81), אוסקר סראנו (86)

אתלטיק בילבאו - ספורטינג חיחון 2:1
לחיחון: מיגל דה לאס קוובאס (65 ו-77).
לבילבאו: גיזקה טוקרו (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully