וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ובני סכנין נפרדו ב-0:0 משעמם

שתי הקבוצות הציגו כדורגל עלוב ודל באירועים ושיעממו את מעט הקהל שהגיע לנצרת עילית. העולה החדשה עדיין ללא ניצחון

המשחק הערב (ראשון) בין הפועל עכו לבני סכנין יכול לשמש דוגמא למבקרים של הליגה הגדולה בת 16 הקבוצות. רבות דובר על כך שהגדלת הליגה תוריד את הרמה, תיתן מקום לקבוצות לא מתאימות, שלא ימשכו קהל. ובכן, הערב קיבלנו את כל הפרמטרים הללו במשחק אחד. 400 צופים בלבד באצטדיון בנצרת עילית. משחק דל באירועים ושתי קבוצות שנראו הכי רחוק מליגת העל. התוצאה אפיינה יותר מכל את מה שהתרחש על כר הדשא: 0:0 עלוב שמשאיר את עכו ללא ניצחון גם לאחר המחזור השישי.

סכנין הגיעה למשחק כשהחרב על הצוואר של ערן קוליק. אחרי שבועיים סוערים, קוליק הלך עם שחקני הבית: בסאם גנאים, חאמד גנאים, אחמד קאסום, עבאס סואן וחאלד חלאילה, אבל אלה לא עזרו להרים את הקבוצה. סכנין הייתה שותפה למשחק נרפה ועלוב אשר כמעט לא היו בו אירועים ליד השערים. קוליק יכול להתנחם בעצירת רצף שני ההפסדים. ספק אם הנקודה תגרום להרגעת הרוחות בדוחא וחיזוק מעמד המאמן.

בזכות ה-1:1 המכובד נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, עכו עשתה לעצמה שם של קבוצה סימפטית, אבל היא עדיין רחוקה מלהוכיח שמקומה בליגת העל. לירון הוכנבוים עדיין אין ניצחון אחרי המחזור השישי וקבוצתו לא הצליחה לייצר מומנטום לאחר התוצאה הטובה מבלומפילד. הבעיה הגדולה של עכו היא בהתקפה. אחרי שישה משחקים הקבוצה כבשה שלושה שערים בלבד - המספר המועט בליגה.

אם לשפוט לפי המשחק של הערב, עכו וסכנין בהחלט הצדיקו את מקומן בתחתית הטבלה, וסביר שהשתיים יאבקו בחלק התחתון עד סוף העונה. אל פרנסי ההתאחדות נותר רק להפנות שאלה - מדוע משחק לא אטרקטיבי בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, שאפילו לא משודר בטלוויזיה, צריך להיות משוחק ביום ראשון? האם לא היה ראוי יותר להעביר להערב משחק מרכזי יותר מהמחזור? נקודה למחשבה.

מהלך המשחק

דקה 14: פדלון איים על השער ממרחק וסחט הדיפה טובה ממאיר כהן.

דקה 45: חלאילה הגיע למצב נוח בתוך הרחבה, אך בעט רע ולא מצא את המסגרת.

דקה 54: כדור שניתז מהגנת עכו הגיע לסואן, שירה מ-20 מטר כדור חזק ושטוח, גורש היה במקום.

דקה 67: לאחר טעות בהגנת עכו. חאמד גנאים קיבל כדור ברחבה ובעט כדור שחלף סמוך לקורה הימנית של גורש.

דקה 90: כדור קרן הוגבה לרחבה והגיע לברקאי שבעט משמונה מטרים כדור שפגע בשחקן סכנין והורחק.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, גבע ברקאי, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה (חי אטיאס, 85), בן בנימין, שחר סימנטוב (אבי אלפסי, 68), אדק מ'בה, רועי דיין, עומאר עבדול עזיז (אושרי גיטא, 68).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, אחמד קאסום, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאיים, עבאס סואן (מהראן אבו ריא, 77), חיים בנון, חלאד חלאילה (ראובן עובד, 66), חאמד גנאים, ג'קו ערפאת (אלי ביטון, 59), שריף יעקובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully