וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיד הפסידה ואיבדה את הייקינן

יריבת הפועל ת"א בליגה האירופית נוצחה 1:0 ע"י שטורם גראץ. הקשר בספק לחמישי. גוטמן: "קבוצה קטלנית במתפרצות"

ראפיד וינה, יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית ביום חמישי, נוצחה 1:0 במשחק הצמרת במגרשה של שטורם גראץ וספגה הפסד ראשון לאחר שמונה משחקים. אלי גוטמן יצא לוינה וראה משחק מבולבל ולא מדויק מצד שתי הקבוצות במחצית הראשונה. בדקה ה-11 נפצע הקשר האחורי הפיני מרקוס הייקינן ונאלץ לצאת מהמגרש. הייקינן סובל מפציעה במפשעה ובספק למשחק נגד האדומים.

ראפיד הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, אבל המקומיים פתחו בסערה את השנייה וכבשו בדקה ה-56 מרגלי דניאל ביישלר. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן אירע רגע של מחלוקת כאשר חמדי סאליחי המחליף כבש שער שוויון שנפסל בטענת נבדל לא מוצדקת. שחקני ראפיד עטו על השופט, שהרחיק בצהוב שני את ניקיצ'ה ילאביץ' על מילים מיותרות. בעקבות ההפסד, ירדה הקבוצה למקום הרביעי וכעת היא רחוקה חמש נקודות (ומשחק חסר), מהמוליכות רד בול זלצבורג ואוסטריה וינה.

"ראפיד הייתה הקבוצה הטובה יותר", אמר גוטמן בסיום לאתר הרשמי של האדומים. "היא הגיעה למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק, אך ספגה שער במתפרצת. זו קבוצה מאורגנת, מסודרת וממושמעת טקטית ברמה גבוהה. היא קטלנית ביציאה להתקפות מתפרצות. נצטרך לדעת להישמר שבעתיים יותר מבמשחק אמש מול אשדוד. יש להם שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה בחלק הקדמי ומצפה לנו משחק שהוא אתגר גדול. קבוצה שהדיחה את אסטון וילה בשלב המוקדם והיא מובילה את הבית שלנו לאחר ניצחון על המבורג ותיקו בגלזגו מדברת בעד עצמה. אני מאמין ביכולת של השחקנים. נצטרך להיות מחוייבים יותר במשחק ההגנה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully