וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד חמישי ברציפות למנשנגלאדבך

קולאוטי שיחק 79 דקות ואלברמן לא נכלל בסגל, בהפסד החוץ 2:1 לאלופה וולפסבורג. 0:2 לדורטמונד על בוכום בדרבי

הניצחונות שרשמו לזכותן בשבת נירנברג וקלן, דירדרו את בורוסיה מנשנגלאדבך למעמקי הליגה, עד למקום הלפני אחרון. אחרי פתיחת עונה טובה הגיעו ארבעה הפסדים רצופים עבור הקבוצה של מיכאל פרונצק, והיום (ראשון) האלופה וולפסבורג האריכה את הרצף עם ניצחון ביתי 1:2.

בוולפסבורג נרגעו הרוחות אחרי העימות בין המאמן ארמין פה לחלוץ הברזילאי גראפיט, שביקר את מאמנו ונענש כספית ומקצועית כשאיבד את מקומו בהרכב. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המארחים, כשאדין דזקו האימתני פוגש פעמיים את מסגרת שערו של לוגאן ביילי, ומנגד רוברטו קולאוטי מנסה לאיים על דייגו בנאליו, אותו לא פגש השבוע במשחק בין ישראל לשוויץ.

כאשר היה נדמה כי הקבוצות ירדו למחצית עם תיקו מאופס שישמח בעיקר את גלאדבך, עלה אלכסנדר מאדלונג לעזרת ההתקפה ונגח לקרקע ופנימה כדור קרן ששלח לעברו זבזדאן מיסימוביץ'. גם במחצית השנייה נכבשו השערים בתוספת הזמן, כשכריסטיאן גנטנר הבינלאומי הבקיע את השני של וולפסבורג, ומייקל ברדלי האמריקאי צימק עבור גלאדבך. וולפסבורג במקום החמישי, גלאדבך ב-17.

הדרבי הקטן של הרוהר הפגיש הערב בין דורטמונד לבוכום. אחרי שהפסידו בדרבי הגדול לשאלקה 1:0, ידעו שחקני דורטמונד שכל תוצאה פרט לניצחון לא תתקבל בהבנה על ידי האוהדים, והם ניצחו 0:2. הארגנטינאי לוקאס באריוס הקפיץ את הסיגנל אידונה פארק בדקה ה-20 עם השער הראשון, והבלם נבן סובוטיץ' נגח את השני בדקה ה-51. דורטמונד במקום ה-10, בוכום במקום ה-16 ומתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully