וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לאבוחצירא ב-0:2 של לאריסה

החלוץ החליף את טועמה בדקה ה-73 וכבש את השני שלו העונה בניצחון על קסנטי. מחצית לברדה בהפסד גנק. 10 דקות לבלילי

הקבוצה הכי "ישראלית" ביוון, לאריסה, השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון העונה, כשגברה 0:2 על קסנטי במסגרת המחזור השביעי ביוון. שני שחקניה הישראלים - סלים טועמה ושמעון אבוחצירא - יכולים לצאת מעודדים בסך הכל מההופעה, איש איש מסיבותיו הוא. למארחת לקחו 52 דקות למצוא את השער הראשון, אז מצא טומר מטין הוותיק את הרשת כדי לקבוע 0:1 ללאריסה.

טועמה פתח בהרכב קבוצתו, אך הוחלף על ידי חברו הישראלי, שהתחיל על הספסל, בדקה ה-73, אז החל למעשה המופע של אבוחצירא. זה התחיל עם כרטיס צהוב בדקה ה-80, ונמשך עם שערו השני העונה של החלוץ הישראלי, בדקה ה-85, כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:2 ללאריסה.

*** גנק, קבוצתו של אליניב ברדה, המשיכה הערב בפתיחת העונה האיומה שלה עם הפסד ביתי 2:1 למכלן. הישראלי פתח בהרכב וראה את דניאל טוזר מעלה את גנק ליתרון מפנדל מוצלח כבר לאחר חמש דקות. אלא שכמו שקרוה בדרך לכלל לגנק במשחקי הבית, היא לא הצליחה לשמור על היתרון ג'ואכים מונונגה איזן בדקה ה-31 ורומאו ואן דסל כבש שער ניצחון דרמטי חמש דקות לסיום. ברדה הוחלף בהפסקה על ידי מוסא קויטה. גנק ירדה למקום ה-13 בטבלה בעקבות ההפסד.

*** פיני בלילי נכנס נכנס הערב בדקה ה-80 בניצחון הבית של אנטליהספור 1:4 על דיארבקירספור. מייקל ג'דינאק האוסטרלי כבש ראשון לאנטליהספור בדקה השישית ונסאטי הכפיל בדקה ה-20. אנדרס מנדוזה הפרואני צימק בדקה ה-40, אך עם פתיחת המחצית השניה איבדו האורחים את איימן בכרטיס אדום והתפרקו. הקאן אוזמרט (75) ואחמט קורו (89) חתמו את התוצאה הסופית. אנטליהספור השיגה ניצחון רביעי בתשעה משחקים ועלתה למקום העשירי.

*** אחרי שהחל בצורה חיובית את הקדנציה הרוסית שלו בטרק גרוזני, למד היום (ראשון) זאב חיימוביץ' על בשרו שיש מחיר ליכולת לא משכנעת. הקבוצה אירחה את רוסטוב במחזור ה-25 של הליגה ברוסיה, אבל הציגה יכולת מחרידה כבר בפתיחה ונוצחה 3:1 שמציב אותה במקום התשיעי.

הבלם הישראלי היה חלק מרכזי מההגנה העלובה של טרק, ואחרי שספגה פעמיים מאלכסנדר גאצקן (12) ואלכסנדר פאבלנקו (18) האורחים, החליט המאמן ויאצ'לסאב גרוזני לזעזע את קבוצתו וההכניס את קלבר הברזילאי במקום חיימוביץ' ההמום. מרסודין אחמטוביץ' לא התחשב בשינוי ונעץ את השלישי בדקה ה-44, כשזאור סדאייב המקומי רק צימק בתחילת המחצית השנייה.

עדכון ראשון: 16:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully