וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "יש לנו קבוצה לא פחות טובה מרואן"

18.10.2009 / 16:17

ירושלים המריאה לצרפת, ומאמנה אופטימי לפני מפגש היורוקאפ: "היתרון היחיד שלהם הוא שהעונה כבר התחילה"

הפועל ירושלים המריאה היום (ראשון) לצרפת, שם תפגוש את רואן במסגרת מחזור הפתיחה של היורוקאפ. מחזיקי גביע ווינר יתעמתו עם הצרפתים ביום שלישי, והמאמן גיא גודס הביע אופטימיות לפני ההמראה. "ההרגשה טובה, עשינו את משחקי ההכנה שהיינו צריכים לעשות", אמר גודס, "יוצאים למשחק קשה בחוץ מול קבוצה שכבר התחילה את הליגה, ועשתה שם משחק שלישי ברציפות. יש להם אולם ביתי, קבוצה עם גבוהים וגארדים טובים, וזה אתגר גדול מאוד בשבילנו".

"אנחנו נוסעים לשם בשביל לנצח ולנסות להביא את ההכרעה אלינו", הוסיף גודס. "ההכנה השנה נפתחה באיחור בגלל אילוצים, הקבוצה התחילה מאוחר, היו חסרים לנו משחקי אימון, לא שיחקנו נגד קבוצה מחו"ל מה שבשנה שעברה עשינו. אבל היו לנו משחקים טובים נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב. אנחנו באים לשם רק במטרה לנצח והשחקנים יודעים את זה. יש לנו קבוצה לא פחות טובה מרואן, היתרון היחיד שלהם הוא שהעונה שלהם כבר התחילה".

"זה שלב ראשון וזה שני משחקים", אמר פורוורד הקבוצה אורי קוקיה, "בשביל לעבור אנחנו צריכים לחזור עם תוצאה טובה. עכשיו מתחיל המאני טיים, זה המבחן. שמים בצד את משחקי האימון ומתחילים את העונה. קבוצה כמו ירושלים רוצה להצליח בכל מסגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully