וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עדיין מחפש את התואר

הטניסאי הספרדי רשם טורניר שביעי ברציפות ללא זכייה, כשהפעם הפסיד לדוידנקו 7:6, 6:3 בגמר המאסטרס בשנחאי

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל עדיין מחפש את התואר הראשון בסבב, מאז שזכה בטורניר החימר ברומא לפני חצי שנה. נדאל (2 בעולם), הפסיד היום (ראשון) לניקולאי דוידנקו הרוסי 7:6, 6:3 בגמר טורניר המאסטרס בשנחאי (על סך פרסים של 3.24 מיליון דולר). עבור נדאל, זה היה הטורניר השביעי ברציפות בסבב ללא תואר, בעוד שדוידנקו חגג תואר רביעי העונה ו-18 בקריירה. בנוסף, הטניסאי הרוסי הבטיח את השתתפותו בטורניר גביע המאסטרס בסוף השנה.

רפאל נדאל הפגין יכולת דומה לזו שאפיינה אותו בשבועות האחרונים, כשנראה כי הוא עדיין רחוק משיאו אבל מספיק טוב כדי להמתודד שווה בשווה מול כל יריב מהצמרת העולמית. מצד שני, ניקולאי דוידנקו (8 בעולם) הציג יכולת נהדרת בשבוע האחרון, עם משחק בייסליןי התקפי מרהיב וניצחנות על המדורגים 2 ו-3 בעולם. דוידנקו שבר בשלב מוקדם כדי לעלות ל-1:3 במערכה הראשונה, אלא שנדאל הצליח להגיב לכך בהמשך ולהוביל לשובר שוויון, בו הרוסי שלט לגמרי וניצח 3:7. במערכה השניה נדאל כבר היה פחות טוב, ונשבר יותר בקלות.

בזכות הניצחון שלו, ניקולאי דוידנקו זכה בפרס כספי של יותר מ-600 אלף דולר, כאשר נדאל הסתפק בחצי מהסכום. בעוד שהספרדי יעביר את השבוע הקרוב במנוחה, דוידנקו יחזור לארצו כדי להשתתף בגביע הקרמלין במוסקבה. דוידנקו, המדורג שמיני בעולם, חתם בזאת את ארבעה ניצחונות בארבעת מעמדי הגמר אליהם הגיע השנה. "הפסדתי רק חמישה משחקי גמר בקריירה שלי, וזה היה הניצחון ה-18 שלי בגמר", אמר דוידנקו בסיום. "בגמר אני משחק טוב, אני רק צריך להגיע למעמד הזה". נדאל, כצפוי, היה מאוכזב מאוד. "אני שונא להפסיד", אמר הספרדי, "היו לי הזדמנויות, אבל הוא ניצח אותי, והגיע לו לנצח. זה המשחק הראשון שלי נגד שחקן מהצמרת העולמית מאז שחזרתי מפציעה, והייתי 100 אחוז מבחינה פיזית. זה גורם לי להרגיש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully