וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשנהפוך לקבוצה טובה יותר, אהפוך לשחקן טוב יותר"

פורוורד הלייקרס רון ארטסט הגיב לדברי פיל ג'קסון ("הוא לא מעורב מספיק"). לברון: "הייתי מטביע על הפרצוף של ג'ורג' בוש"

עונת ה-NBA נפתחת בעוד פחות משבועיים, ובלוס אנג'לס לייקרס עדיין מחכים לרון ארטסט. הפורוורד גילה יכולת חלשה בניצחון 87:91 על שארלוט וקלע הלילה (בין שבת לראשון) 5 נקודות ב-2 מ-5 מהשדה. ב-17:50 הדקות ששיחק הוסיף ארטסט 3 ריבאונדים, 3 איבודים ונראה חסר חדות.

כשנשאל מהי מטרתו לפני העונה, ענה פיל ג'קסון ללוס אנג'לס טיימס "לשלב את רון. הוא עדיין נראה כמו אחד שעומד מהצד וצופה בחבר'ה משחקים. הוא לא מעורב מספיק כמו שהייתי רוצה".

"הוא חייב למצוא את עצמו בצבע ולעשות דברים שם שיוסיפו לו וייגרמו לשחקנים לחפש אותו ברגע הנכון", הוסיף ג'קסון. ארטסט רשם עד כה ממוצע של 8.3 נקודות ב-33 אחוז במשחקי ההכנה. "כשאצטרך להיות אגרסיבי, אני אהיה אגרסיבי", השיב ארטסט בתגובה. "כשנהפוך לקבוצה טובה יותר, אני אהפוך לשחקן טוב יותר. אלה רק משחקי הכנה, אבל אני מבין את פיל, הוא רוצה שאני אהיה בעניינים כבר עכשיו. אני מתרגל לקבוצה ויכול להשתלב בכל מערכת".

הפועל גלבוע/גליל עליון עשויה לחפש בקרוב שחקן פנים אחר, מאחר שפורוורד שהחתימה בקיץ, טוני גפני, עשוי לחתום בשורות לוס אנג'לס לייקרס. גפני (24, 2.03 מ'), בוגר מכללת מסצ'וסטס, לא נבחר בדראפט האחרון, אך הרשים את המאמן פיל ג'קסון, והמשיך עם הקבוצה גם למשחקי ההכנה לעונה הקרובה. כשגפני נכנס לראשונה לחדר ההלבשה של הלייקרס לפני הניצחון על שארלוט, הוא הופתע לגלות כי כיסאו הוצב צמוד לזה של קובי בריאנט. "זה היה סוריאליסטי", אמר גפני, "אני היחיד בעולם שיש לו לוקר ליד קובי".

* שדר הרדיו ושדר משחקי הלייקרס ג'ון אירלנד צוטט היום בתקשורת האמריקאית מתבטא בקשר לעתידם של הקינגס בליגה. "אנשים שמקורבים לקבוצה אמרו לי שהיא לא תישאר בסקרמנטו. דיברתי עם אנשים ב-NBA והם אמרו שהקינגס יחויבו לעזוב את סקרמנטו. הם לא יקבלו אולם חדש, ולא משנה מה ראש העיר יבטיח. אנשים בקבוצה אמרו לי שהם עושים הכל כדי לא לעזוב את העיר".

לכו כמה שתרצו

החל מהעונה הקרובה שחקני NBA יוכלו לבצע שני צעדים לפני עצירה, זריקה או מסירה. במילים אחרות: אין יותר צעד וחצי, והזזת רגל ציר לא תחשב לאיבוד. החוק הכתוב מאפשר להם צעד אחד נוסף אחרי תפיסה של כדור בתנועה, והליגה פרסמה רשמית כי "שחקן שמקבל כדור בזמן שהוא מתקדם או משלים מהלך, יוכל לבצע שני צעדים לפני עצירה, מסירה או קליעה".

זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה של הכדורסל בה מותר לבצע שני צעדים בזמן מהלך כלשהו. בארצות הברית היו מי שטענו כי שינוי החוק הוא חלק מאסטרטגיית ההנהלה, שרוצה תוצאות גבוהות, ומשחק יותר אטרקטיבי ושוטף. הפוינט גארד האגדי של הניקס, וולט "קלייד" פרייז'ר אמר לאחרונה כי מזה כמה שנים שופטי ה-NBA פחות מקפידים על שריקות לצעדים, כדי שיהיו יותר סלים במשחק. "היו שחקנים שהלכו בלי לכדרר", אמר פרייז'ר, שמשמש פרשן במשחקי הניקס, "שחקנים שעשו צעדים ברורים, אפשר היה לשמוע אותי בשידור אומר 'אלה היו צעדים, תראו את הרגליים'. ווילט צ'מברליין יכול היה לקלוע ממוצע של 100 נקודות אם היה את החוק הזה בזמנו".

* לכוכב קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס יש, מסתבר, חשבון פתוח עם ג'ורג' בוש, הנשיא הקודם של ארצות הברית. כשנשאל השחקן בראיון למגזין "מקסים" מי הדמות הציבורית שעליה היה רוצה להטביע, אמר בלא היסוס: "ג'ורג' בוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully