וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: כשהבוס מרוצה, כולם מרוצים

18.10.2009 / 11:30

מיטש גולדהאר אהב את ביצועי שחקניו במשחק נגד רעננה ויישאר לפחות עד הדרבי. תמיר כחלון יעבור בדיקה לאבחון מצבו

במכבי תל אביב נשמו אתמול (שבת) לרווחה אחרי המשחק בו הביסה הקבוצה 0:3 את הפועל רעננה, וסיימה סדרה בת שלושה משחקים ללא נצחון. "זה היה משחק קשה שעשינו אותו קל", אמר גורם במועדון. "צריך לדעת לנצח משחקים כאלה ואנחנו כבר עם הפנים קדימה לעבר הפועל רמת גן. במשחק אתמול השכלנו לנצל מצבי הבקעה וזה היה המפתח לנצחון. כשאתה מבקיע שער מוקדם זה משנה עבורך את כל המשחק והופך אותו לקל יותר. מבחינתנו המשחק הזה כבר היסטוריה וצריך להתכונן טוב למשחק הקרוב כדי שנוכל להגיע בשקט לדרבי בעוד שבועיים", הוסיף הגורם.

החלוץ יובל אבידור, שפתח אמש בשפיץ ואף בישל שני שערים, קיבל מחמאות על משחקו ובקבוצה הביעו שביעות רצון מההשקעה הרבה שלו על המגרש ובמיוחד מהניידות שהפגין לאורך המשחק. הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח ביציע, אהב לראות את ביצועי שחקניו על הדשא. גולדהאר יישאר בישראל לפחות עד הדרבי מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים ואולי אף לאחריו. בסיום המשחק הגיע גולדהאר לכיוון חדר ההלבשה של הצהובים וניהל שיחה קצרה עם היושב ראש אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה והמנג'ר אבי נמני.

הקשר תמיר כחלון, שסובל מפציעה חוזרת במפשעה ולא נכלל אתמול בסגל הקבוצה, יעבור בדיקה לאיבחון מצב הפגיעה. כחלון ערך בשבוע שעבר אימונים מלאים, אולם לקראת סוף השבוע התלונן שוב על כאבים באותו מקום בו סבל מכאבים בשבועות האחרונים. במכבי ינסו להכשירו לקראת המשחק נגד הפועל רמת גן, אולם אם ידרש יעדיפו לתת לו מנוחה על מנת שיחלים לגמרי מהפציעה.

הבלם רונאלד ראלדס, שנחת ביום שישי בישראל, נכח אמש במשחק וצפה בחבריו מהיציע. היום ישוב ראלדס להתאמן והוא עשוי להיכלל לראשונה העונה בסגל הקבוצה במשחק הקרוב נגד הרמת גנים בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully