וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא יכול לראות את קנדה יותר"

18.10.2009 / 10:26

גוטמן, המתוסכל מהטעויות של המגן הימני בהגנת הפועל ת"א, דאג שספסל הקבוצה ישמע זאת נגד אשדוד. גם שכטר ספג צעקות מהמאמן

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בבוקר לאחר התיקו של הפועל תל אביב אתמול (שבת) בבלומפילד נגד מ.ס אשדוד (2:2), הרוחות במועדון האדום מסרבות להירגע. מעבר לעובדה שקיימת אכזבה קשה בקבוצה לאור העובדה שאיננה מצליחה לנצח בבלומפילד מתחילת העונה בליגה ומהתוצאה אמש, בהפועל מדברים על אכזבה גם מהצד הגנתי ולא רק מההתקפי.

בגזרה האחורית נראה כי לאלי גוטמן נמאס מהטעויות של עומרי קנדה, ולאחר ששגה אתמול בשער השני שהקבוצה ספגה הסתובב המאמן לעבר הספסל וצעק: "אני לא יכול לראות אותו יותר, שערן זהבי יגיע לפה מיד". נראה כי בטעות שביצע נגד אשדוד חרץ קנדה את גורלו לפני המשחק מול ראפיד וינה, בו גוטמן אמור לערוך מספר שינויים בהגנה, בשל חסרונו של הקפטן, וואליד באדיר, שהורחק במשחק האחרון מול המבורג במסגרת הליגה האירופית. גוטמן המריא הבוקר (ראשון) לאוסטריה כדי לעקוב אחרי ראפיד וינה, ובתוך כך הוא צפוי לבצע שינויים בהגנת קבוצתו. כפי שכרגע נראים הדברים, דדי בן דיין, שהמשיך אתמול ביכולת הגנתית הדלה שהוא מציג מתחילת העונה, יוסט לתפקיד הבלם, למרות שבינתיים הוא מסרב לשחק בתפקיד, ואילו גל שיש יקבל את הזדמנות לעלות בהרכב. דני בונדר וערן זהבי יתחרו על המקום בצד ימין של הגנה. אפשרות נוספת היא שבונדר יפתח במקומו של באדיר כבלם, וערן זהבי יפתח כמגן הימני.

"יבואה לא נראה אותו דבר"

מעבר לבעיות בהגנה, גם בצד התקפי הדברים לא נראו אתמול בשיאם. חלוצי הפועל תל אביב נראו מאוכזבים מתמיד בחדר ההלבשה, ואפילו איתי שכטר, החלוץ שהצטיין בשבועות האחרונים, קיבל צעקות מהמאמן אלי גוטמן על משחקו האנוכי. "דווקא שכטר שהיה בכושר מצוין לא מצא את עצמו אתמול" אמר אחד האדומים. "יבואה, גם עם שני הגולים במשחקים האחרונים, לא נראה אותו דבר מהעונה הקודמת ואל לאלה קשה לבוא בטענות כי הוא לא מקבל מספיק דקות".

מעבר לכך, לאחר המשחק עסקו בחדר ההלבשה האדום בעימות שפרץ בין היו"ר אמיר ליובין לבין השופט הרביעי לירן ליאני, לאחר שהאחרון התערב בשיחה בין היו"ר לבין וינסנט אניימה ותוך כדי כך נפגע ליובין מהשלט האלקטרוני הנועד להראות על חילופים. ליובין איים בתלונה כנגד ליאני, אך ככל הנראה נרגע והחליט לוותר על העניין והסתפק בטיפולה של התאחדות. אגב, בהתאחדות הביעו פליאה הבוקר (ראשון) על הכעס של היו"ר: "הפגיעה לא היתה בזדון ולירן דווקא ניסה להסביר את עמדת השיפוט ולא ללבות את הרוחות", אמר גורם בהתאחדות. "ליובין כנראה היה נסער מהתוצאה והדברים נופחו בשל כך".

הפועל תל אביב תערוך היום אימון בוקר לשחקנים שלא עלו בהרכב אתמול. מחר תחל הקבוצה בהכנותיה לקראת המשחק מול ראפיד ביום חמישי. בהפועל מקווים לראות את בלומפילד מלא, שכן ניצחון על וינה יכול להעלות משמעותית את הסיכויים של האדומים להעפיל לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully