וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא חושב שהקבוצות מכירות אותנו יותר טוב"

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה דווקא נשמע מרוצה אחרי התיקו 0:0 נגד ולנסיה: "ברור שלא נוכל לנצח 38 משחקים בליגה"

אף אחד לא ציפה שברצלונה תנצח בכל משחקי הליגה שלה, אבל היו לא מעט שקיוו שהרקורד הכל כך מרשים מפתיחת העונה יישמר גם במשחקים הקשים הראשונים. אבל ולנסיה אכן עשתה לקטלאנים חיים קשים, וסחטה ממנה תיקו 0:0 במוצאי שבת.

ובכל זאת, מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה נשמע מרוצה בסיום המשחק ואמר: "הוצאנו נקודה טובה נגד קבוצה טובה. הגענו כדי לנצח, אבל לא הצלחנו מכיוון שהכנסנו את עצמנו למצבים קשים. אנחנו לא נוכל לנצח בכל 38 המשחקים שלנו". גווארדיולה הוסיף: "הליגה היא תהליך, ואנחנו יציבים. הם אמנם הגיעו למצבים נגדנו במחצית הראשונה, אבל אנחנו שלטנו במחצית השניה מבחינה התקפית, נגד קבוצה שעשתה לנו הרבה מאוד צרות בשנה שעברה. אנחנו לא חושב שהקבוצות מכירות אותנו יותר טוב עכשיו".

מנואל לורנטה, הבעלים של ולנסיה, נשמע מרוצה מהנקודה והתייחס לסיבה שבגינה קבוצתו לא ניצחה: "היו לנו הזדמנויות, אבל אפילו דויד וייה לא הצליח לכבוש מולם הערב. שיחקנו נגד שוער שהיה בכושר נהדר. אני מרוצה מהתיקו, אנחנו יודעים איך לשחק נגד קבוצות אלופות. רצינו שלוש נקודות, אבל האוהדים נותרו מרוצים אחרי המשחק הזה".

בעוד שברצלונה מתכוננת למשחק ליגת האלופות הבא שלה נגד רובין קאזאן ביום שלישי, מנהלה הספורטיבי של הקבוצה, צ'יקי בגיריסטאין התייחס לאפשרות להרחיב את הסגל ברכש נוצץ נוסף ואמר: "בקיץ שעבר ניסינו להחתים את רוביניו. עכשיו הוא אמור לחזור מפציעה, ואנחנו מוכנים לפתוח במהלך נוסף אם תינתן לנו האפשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully