וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ בסיבוב השלישי של גביע הפדרציה

הקבוצה מעיר היין סיימה ב-29:29 עם 'אש' הלוקסמבורגית והעפילה בזכות הניצחון במשחק הראשון. ביום שלישי ההגרלה

מכבי 'צבר ספורט' ראשון לציון, אלופת ישראל בכדוריד גברים, העפילה הערב (שבת) לשלב השלישי בגביע הפדרציה האירופית, לאחר שסיימה בתיקו 29:29 את משחק הגומלין של הסיבוב השני במפעל בלוקסמבורג מול 'אש' המקומית. כזכור, בשבוע שעבר אירחה ראשון לציון את הלוקסמבורגים וניצחה בהפרש של 12 שערים, 20:32. הערב זה הלך קשה הרבה יותר, כשהמארחים פתחו חזק ולא נתנו לראשון לציון לברוח אפילו לרגע. האלופה הישראלית אמנם הובילה לאורך רוב שלבי המשחק, אך בפערים קטנים ולמחצית ירדה ביתרון שני שערים, 12:14.

חצי דקה לסיום, במצב של שוויון 29, לקח מאמן האורחים, גלעד מאור, פסק זמן במטרה לבודד את יוהאן רושקה ולכבוש את שער הניצחון. התרגיל הצליח אך רושקה, שעלה לשחק הערב חולה, החטיא ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו. הרבו לכבוש לראשל"צ: אריאל רוזנטל שבעה שערים, נדב רובין ויואב נאמן חמישה כל אחד, חן בירנבאום ורושקה ארבעה כל אחד.

"אנחנו בסך הכל מרוצים, כי לא קל לשחק שלושה משחקים בשישה ימים. אני לא מדבר על מי שהיה חסר, זה בכלל לא משנה כי יש לנו אופי והכי חשוב שעלינו לשלב השלישי. הייתה לנו מטרה ועמדנו בה. אי אפשר להיות מרוצים מהתוצאה היום אבל החבר'ה נתנו את כל מה שיש להם", אמר בסיום מאמן ראשל"צ, גלעד מאור. הקבוצה תשוב מחר ארצה ותמתין להגרלת הסיבוב השלישי, שתיערך ביום שלישי הקרוב. בראשון לציון מקווים להגרלה נוחה, שתעניק לקבוצה סיכויים טובים להעפיל לשמינית הגמר כמו בשנה שעברה, אך ראשי הקבוצה יודעים שבין 32 הקבוצות ממתינות קבוצות חזקות מהליגות הראשונות בגרמניה, ספרד ודנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully