וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: לוזון מתלבט לקראת טדי

17.10.2009 / 23:03

המאמן הרבה לבחון הרכבים לקראת בית"ר ירושלים, אך יחסר את בלדוט הפצוע. מגן: "יש הרגשה שאפשר לעשות את זה"

שחקני בני יהודה ערכו הערב (שבת) את האימון הטקטי לקראת המשחק המרכזי של המחזור, בו תתארח הקבוצה אצל בית"ר ירושלים בטדי ביום שני. הקפטן, אסי בלדוט, שסובל מפציעה בצלעות, לא יהיה כשיר למשחק ובמהלך השבוע אף יעשה צילום רנטגן נוסף כדי לוודא שלא נגרם נזק פנימי באזור הפגיעה.
המאמן, גיא לוזון, מתלבט מאוד לקראת המשחק, ותירגל הערב את ההרכב הפותח, והרבה לערוך שינויים במערך קבוצתו.

לוזון תירגל את איציק עזוז ועוז ראלי לסירוגין בעמדת המגן הימני, ובקישור האחורי תורגלו בתחילה סיניסיה ליניץ' ולירוי צעירי בהרכב הפותח, כשבהמשך ניסה לוזון את מהראן ראדי לצידו של צעירי. לפי שעה נראה כי צעירי ייפתח לצידו של ראדי בקישור האחורי, כאשר לירן כהן יפתח באגף שמאל של הקישור במקומו של בלדוט הפצוע. בתחילת המשחקון הפנימי תירגל לוזון את משה ביטון לצידו של אלירן עטר כאשר פדרו גלבאן שיחק בהרכב השני אולם כעבור מספר דקות שולב גלבאן עם ההרכב הראשון ונראה שהוא גם זה שייפתח לצידו של אלירן עטר בטדי.

בתום האימון ערך היושב ראש, חזי מגן, את אסיפת המוטיבציה השבועית ואמר לשחקנים: "יש הרגשה טובה בקבוצה שאפשר לעשות את זה ולנצח בטדי, אבל עם הרגשות לא מנצחים אלא עם עבודה קשה על המגרש".

מגן החדיר אמונה בשחקניו והוסיף: "מצפה לכם משחק עם אווירה שכל שחקן חולם עליה, אצטדיון כמעט מלא, שידור בטלוויזיה ואין דבר טוב מזה עבור שחקן כדורגל. תאמינו בעצמכם ותביאו נחישות הקרבה והמון רצון למגרש וככה תוכלו לחזור עם שלוש נקודות מהמשחק הזה". מחר יערכו השחקנים אסיפת וידאו ואימון ערב נוסף במגרש בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully