וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואנלבראדה מסתדרת גם בלי טל

הקבוצה הספרדית ניצחה 72:81 את בילבאו ללא בורשטיין הפצוע. ריאל ניצחה בהארכה את מלאגה. הפסדים לרומא ורואן

ליאור אליהו כבר רשם את פתיחת העונה המוצלחת שלו בספרד, אבל הישראלי השני, טל בורשטיין, שהצטרף לאחרונה לפואנלבראדה עדיין אינו כשיר, ולא שיחק הערב (שבת) בניצחון החוץ של קבוצתו על בילבאו 72:81. האורחים נטלו פיקוד בפתיחה ורצו מצויין, בדרך ליתרון 31:39 במחצית. בילבאו הורידה ל-4 לפני הרבע האחרון, אבל שם שלטה פואנלבראדה ללא עוררין, ולקחה את המשחק. כריס תומאס הוליך את קלעי פואנלבראדה עם 24 נקודות, בעוד ג'ראלד פיטש הוסיף 22. לבילבאו: אלכס מומברו 21.

ריאל מדריד עדיין ללא הפסד, גם לאחר משחק החוץ הקשה שלה במלאגה, אותו ניצחו 79:81, בהארכה. שחקניו של מסינה התקשו מאוד במחצית הראשונה, בסיומה ירדו אל חדרי ההלבשה בפיגור 3. האורחים חזרו לעצמם ברבע השלישי, אבל מלאגה לא הרפתה, וכפתה על קבוצתו של מסינה הארכה. המשחק, שהיה איטי עד לאותו רגע, הפך למבול של נקודות בהארכה, שהסתיימה ב15:17 לזכות האורחים שניצחו את המשחק. לואיס בולוק הוליך את קלעי ריאל עם 18, פאבלו פריג'יוני סייע עם 15. למלאגה: גיורגיס פרינצזיס 18.

רומא, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, נחלה הפסד בליגה לבנטון טרוויזו, 92:85. בנטון הוליכה לכל אוך המשחק, כשבמחצית היא פותחת פער של 6. רומא נשארה קרוב בעיקר תודות ליכולת טובה של איברהים ג'באר, אבל זה לא הספיק עבור הניצחון. גארי ניל הוליך את קלעי בנטון עם 30 נקודות, בעוד סנדרו ניצ'ביץ' הוסיף 19. לרומא: איברהים ג'באר 32.

בצרפת, הפסידה רואן, יריבתה הבאה של הפועל ירושלים ביורוקאפ 73:70 ללה האבר. רואן דווקא פתחה מצויין ורצה ל-12:23 ברבע הראשון ויתרון 11 במחצית, אבל רבע שלישי נהדר של המארחים החזיר אותם אל המשחק, ובשניות הסיום ניצחה לה האבר את המשחק. טיילור קאמורן הוליך את קלעי לה האבר עם 21, ג'יי ג'יי מילר הוסיף 19. לרואן: דילן פייג' 27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully