וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "רעננה לא מאריות הליגה? גם עכו לא הייתה"

17.10.2009 / 22:06

יוסי שבחון לא מקל ראש ב-0:3 של מכבי ת"א על רעננה: "חשוב לנצח לפני המשחקים מול הגדולות". נמני: "לא חושב על הדרבי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במכבי תל אביב נשמו היום (שבת) לרווחה אחרי הניצחון 0:3 על הפועל רעננה, שהגיע אחרי שלושה משחקים מאכזבים. גם אם הקבוצה לא הרשימה במיוחד ביכולתה במחצית השנייה, וגם אם הניצחון הגיע מול יריבה חלשה כמו רעננה - בקרית שלום שבעי רצון משלוש הנקודות.

"רק תביאו את הדרבי"

"בסך הכל אנחנו מרוצים", אמר המאמן אבי נמני בתום המשחק, "כשמנצחים הכל בסדר. צריך לקחת בחשבון שבמחצית הראשונה, כשעלינו ליתרון 0:2, היו לנו עוד שלושה-ארבעה מצבים של מאה אחוז להבקיע. יש לנו בעיה של ניצול מצבים, ואני מקווה שעם הזמן ועם עוד קצת תרגול ושחקנים שייכנסו לכושר, הדברים יילכו יותר בקלות".

על פגרת הנבחרת הקצרה אמר נמני: "אין חוקים לעניין הזה. צריך לזכור שהרבה שחקנים לא היו איתנו בשבועיים האחרונים, אבל אנחנו לא מתלוננים, כי גם לשאר הקבוצות יש שחקנים בנבחרות והן מסתדרות עם זה. מדובר במשהו טבעי, והלוואי שיהיו לנו כמה שיותר שחקנים בנבחרות".

בסיום המשחקים שרו האוהדים לשחקנים: "רק תביאו את הדרבי". נמני נשאל לגבי ההתמודדות עם הפועל תל אביב בעוד שבועיים, ואמר: "אנחנו לא מתעסקים כרגע במה שמתעסקים האחרים. אני מתעסק רק במה שאני צריך, וזה המשחק הקרוב נגד הפועל רמת גן בשבוע הבא. כרגע, זה הדבר החשוב ביותר".

קשר הקבוצה יוסי שבחון, שנשאל מה עבד היום שלא עבד בשלושת המשחקים הקודמים, ענה: "שיחקנו היום טוב יותר מאשר במשחקים האחרונים. הבקענו שער מוקדם, מה שלא קרה במשחקים הקודמים והיה עוזר לנו מאוד. רצינו לנצח מהדקה הראשונה, עשינו את זה, וזה הכי חשוב".

שבחון נשאל האם הייתה קבוצתו צריכה יריבה חלשה כדי לצאת מהמשבר והשיב: "הפועל רעננה היא לא מאריות הליגה, אבל קל להגיד את זה אחרי המשחק, כי גם נגד עכו כולם היו בטוחים שנצא עם שלוש נקודות וזה לא קרה. מה שחשוב הוא שניצחנו, במשחקים האלה הנקודות מאוד חשובות לנו, לפני המפגשים מול הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים".

גם שבחון נשאל לדרישת הקהל לניצחון בדרבי: "ברור שזה משחק מיוחד, אבל אצלי מבחינה אישית, ואני בטוח שאצל שאר השחקנים, זה לא בראש מעיינינו. קודם יש משחק בית נגד רמת גן. ניקח אותו בשיא הרצינות, נסיים אותו ואז נחשוב הלאה".

אלי כהן: "אני לא נכנס למרה שחורה"

אלי כהן מאמן רעננה: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה. השחקנים הגיעו עם חשיבה שהם פייבוריטים מול מכבי תל אביב. נצטרך לשנות גישה, כי במשחקים הקודמים שיחקנו כדורגל יפה וזה לא הספיק. נצטרך להיות יותר אגרסיביים, לשחק אפילו כדורגל מכוער והעיקר, להתחיל לקחת נקודות.

"דיברנו לכל אורך השבוע שצריך לחשוב איך לקחת את הנקודות גם על חשבון משחק יפה. צריך לזכור שמכבי תל אביב זו לא קבוצה שנמצאת בליגה שלנו, זו קבוצה חזקה, אבל בכל מקרה אני מאוכזב מהגישה של השחקנים. כנראה שנצטרך לקחת את הנקודות במקומות אחרים מול קבוצות פחות טובות. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולא להוריד את הראש, אני לא נכנס למרה שחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully