וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי חיפה גברה על עירוני נהריה 73:77

17.10.2009 / 21:17

ג'ייסון ריץ' הצטיין עם 24 נקודות והוביל את חיפה לניצחון על נהריה שבחנה את פול דילייני. קוז'יקרו נפצע בקרסול וייבדק

מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 73:77 על עירוני נהריה במשחק אימון שנערך באולם עין שרה בנהריה. שחקניו של אבי אשכנזי שיחקו בסגל מלא, לראשונה מאז גביע ווינר, כשגם דבון ג'פרסון שנעדר ממשחק האימון בו הפסידה הקבוצה באמצע השבוע להפועל ירושלים, שותף והיה טוב. קפטן הקבוצה, עידו קוז'יקרו, ספג מכה בקרסול דקה לסיום, ויבדק מחר על ידי רופא הקבוצה.

מנגד בנהריה נבחן לראשונה הזר פול דילייני, ששוחרר לאחרונה מהפועל חולון, והציג משחק טוב מאוד. בנהריה יבחנו את דילייני עוד מספר ימים ולאחר מכן תתקבל החלטה האם להחתימו בקבוצה.

המשחק נפתח בצורה שקולה עם יתרון קל לנהריה, שהרבתה לנצל את היתרון של דימארקו ג'ונסון בצבע בדרך ליתרון 19:21 ברבע הראשון. חיפה התאוששה, בעיקר בזכות ג'ייסון ריץ' שהציג יכולת מצוינת, ועלתה ליתרון 42:49 במחצית. גם ברבע השלישי המשיכה חיפה ביכולת טובה, כשדרור חג'ג' מנווט את המשחק בצורה יעילה בדרך ליתרון 58:66 בסוף הרבע. לקראת סיום המשחק עשתה נהריה קולות של קאמבק, אך חיפה לא נבהלה ורשמה ניצחון נוסף 73:77.

קלעו למכבי חיפה: ג'ייסון ריץ' 24, דבון ג'פרסון 15, עידו קוז'יקרו 13, דרור חג'ג' 7 ו-8 אסיסטים, ג'סי פלוט רוסה ועמית בן דוד 5 כל אחד, ג'רמי טיילר 4, בן סטרונג ומשה מזרחי 2 כל אחד. קלעו לעירוני נהריה: דימארקו ג'ונסון 18 ו-7 ריבאונדים, פול דילייני 15, מארק אגרסון 11, טאשיד קאר 10, אור איתן 9, ברק פלג 4, עודד שעשוע, ולאדי ירמישין ודניאל גור אריה 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully