וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "הפועל ר"ג זו לא מנצ'סטר יונייטד"

למאמן היה חשוב להבהיר דבר אחד, לאחר הפסד קבוצתו 3:2 לאחי נצרת. אלי מחפוד: "המטרה היא לבנות קבוצה יציבה"

המפגש בוינטר הערב (שבת) היה בראש ובראשונה מאבק בין שתי העולות חדשות, הפועל רמת גן ואחי נצרת, שבשבועות האחרונות עשו קולות שהם כאן כדי להישאר, ואחרי 90 דקות עם לא מעט אירועים, מסקנה אחת ברורה: אם הן ימשיכו כך, אפשר רק לקוות שהן יישארו. בתחילת המשחק עוד חגג רפי כהן את משחקו ה-525 בליגה הבכירה והחזיר לעצמו את תואר שיאן ההופעות, אבל שלושה שערים של אחי נצרת הפכו את הערב לעצוב מאוד עבורו, כשקבוצתו של מחפוד חזרה מפיגור כדי לנצח 2:3 את הפועל רמת גן בוינטר.

בדקה ה-40 עלו האורחים ליתרון, כשמהלך טוב של איב ג'ידה הסתיים בהגבהה טובה שלו, שמצאה את יניב לוזון, וזה מ-5 מטרים שלח את הכדור פנימה. אלא שהיתרון של נצרת לא החזיק מעמד אפילו 3 דקות, כשבדקה ה-43 השוו המארחים. קובי מוסא מצא את ג'ורג' דאטורו ברחבה, וזה שלח מספרת נהדרת אל הרשת, באחד מהשערים היפים של העונה.

המארחים עלו טוב למחצית השניה, ולאחר שהפעילו לחץ על שערה של נצרת, הם גם מצאו את הרשת. מהלך קבוצתי מצויין של המארחים בדקה ה-52 הסתיים אצל קובי חסן, וזה הקפיץ את האוהדים המקומיים וקבע 1:2. נצרת לא הורידה את הראש, והצליחה למצוא את השיוויון בדקה ה-65, כשתומר חמד כבש לזכותה. השער הכניס הרבה אנרגיה אצל האורחים, שביצעו מהפך משלהם, כששלוש דקות מאוחר יותר שלח אקוטו כדור ארוך אל יניב לוזון שהקפיץ מעל לרפי כהן וקבע 2:3, ושלח את 3 הנקודות צפונה.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב, חיים מלכה, בני חדד, וויליאם סוארס, שי חדד, קרלוס צ'קאנה, קובי חסן, עמית אוחנה, ג'ורג' דאטורו.

הרכב מכבי אחי נצרת: רוסלאן ניגמאטולין, לוהב כיאל, מרק גורמן, וואהב ברכאת, מאג'ד יונס, אריק אקוטו, מייקל טוקורה, יניב לוזון, איב ג'ידה, טצ'ם נטויה, תומר חמד.

"רוצה למשוך את הרצף הזה"

בנצרת חגגו ניצחון שלישי ברציפות, אבל מהנדס ההצלחה אלי מחפוד הקפיד להישאר עם הרגליים על הקרקע. "מה שחשוב הוא לייצב את הקבוצה וליצור פה המשכיות. אני שמח על הניצחונות האלה ורוצה למשוך את הרצף הזה כמה שאפשר, אבל הכי חשוב זה לבנות פה קבוצה לשנים קדימה. גם כשהגעתי לנצרת בשנה שעברה כשהקבוצה הייתה במרכז הטבלה, אמרתי להם שאני אשתדל לעלות ליגה - אבל המטרה היא לבנות פה קבוצה יציבה, כי עיר כמו נצרת, העיר הכי גדולה במגזר הערבי שמייצגת גם מוסלמים וגם נוצרים, חייבת קבוצה בליגת העל באופן קבוע".

בהנהלת נצרת שיבחו את מחפוד על כך שהצליח להסתדר על אף שמתחילת העונה טרם הצליחו להתגבר על פציעותיהם של צמד הבלמים אנדרסון ווסט ויקיר שינה. מחפוד התבקש למצוא מחליפים באופן מיידי והחתים את מרק גורמן, שפתח היום בהרכב, ואת אריק אקוטו שנעדר לאחר שפספס את טיסתו חזרה מטוגו. מחר (ראשון) יעבור יקיר שינה ניתוח ארתורסקופיה במהלכו יוחלט האם יש צורך בשיקום רצועת הברך. אם כן, כבר באותו הניתוח ייערך השיקום והבלם ייעדר לתקופה של כארבעה וחצי חודשים. במידה ולא יהיה בכך צורך, יחזור לפעילות בשבועיים הקרובים.

יובל נעים: "אין הרבה מה לומר"

מאמן הפועל רמת גן יובל נעים אמר: "אחרי שסופגים שלושה שערים, אין הרבה מה לומר. כדורגל הוא משחק של טעויות והיום עשינו טעויות קשות ושילמנו על זה. מבחן התוצאה הוא זה שחשוב. היו משחקים שעשינו את זה טוב והיום ההגנה היתה חלשה מאוד. נהיה חייבים קודם כל לשמור על השער שלנו. היה משחק רע מאוד. לא פתחנו טוב את המשחק, חזרנו יפה והבקענו שני שערים, אבל גם ב-2:2 לא היינו צריכים להתפרק.

"הפועל רמת גן זו לא מנצ'סטר יונייטד", הסביר נעים למי שלא יודע. "אנחנו קבוצה טובה שיכולה לנצח וגם להפסיד לכל קבוצה. גם שאר הקבוצות שעלו ליגה הן טובות. אם לא נעשה את הדברים כמו שצריך לעשות, אז לא ניקח נקודות והיום זו דוגמא נהדרת. ברגע שאתה עושה טעויות של גן ילדים בהגנה אתה משלם על זה ומפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully