וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: לירן מלאכי הודח בניקוד הזהב

הצעיר בן ה-17 הפסיד לצרפתי קיס 9:6 וחתם אליפות עולם מאכזבת לנבחרת ישראל. "אין כאן תירוצים, כיוונו גבוה וכשלנו"

הנציג האחרון של ישראל באליפות העולם בטאקוונדו, לירן מלאכי בן ה-17, הודח היום (שבת) בקרב הראשון שלו מול מוסה קיס מצרפת. מלאכי, שלו זו האליפות הראשונה, הצליח להוליך במהלך הקרב 0:2 במערכה הראשונה ו-2:5 במערכה השנייה. במהלך המערכה השלישית הצליח קיס להשוות ל-5:5, מלאכי עוד עלה ליתרון 5:6 וממש עם הבאזר הצליח הצרפתי להשוות 6:6 ולגרור את הקרב להארכה. במהלך ההארכה הצליח הצרפתי להשיג 3 נקודות בבעיטה לאזור הראש ולנצח 9:6 ולהמשיך לקרב הבא.

המשלחת הישראלית תשוב לארץ ביום שני, לעדי דוידוב המנהל המקצועי וליחיעם שרעבי המאמן, יש כבר מסקנות. בשיחה מדנמרק השניים מסכמים: "אין כאן תירוצים - כשלנו. כיוונו גבוה והיו לנו ציפיות להישגים, אבל זה לא קרה". דוידוב: "אני לא רוצה להישמע מתרץ, אבל שיטת הניקוד החדשה השפיעה מאוד. בשיטה החדשה הטאקוונדו עבר שינוי, צריך לשים יותר דגש על תרגילים של בעיטות לאזור הראש המעניקות שלוש נקודות, ופחות אגרופים שמעניקים רק נקודה".

שרעבי: "לא הגענו מספיק מוכנים לשינויים. זו נחמת עניים, אבל גם נבחרות אחרות שנמצאות בדרך כלל בצמרת העולמית לא הגיעו מספיק מוכנות, כמו למשל דרום קוריאה, אבל שוב זה יישמע רק כתירוץ. למדנו את כל מה שצריך ואני מבטיח שלאליפות אירופה בחודש מאי ברוסיה אנחנו נבוא מאוד מוכנים".

דוידוב: "בעקבות מה שראינו כאן אנו נבצע שינוי בתוכנית האימונים שלנו ונשים דגש על הנקודות החשובות. בסך הכל יש לנו נבחרת צעירה מאוד, ואני מאמין שמתוך האליפות הזו נצא מחוזקים והתוצאות יגיעו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully