וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לפחות פגשו את קלינט איסטווד

ליון יכולה להתנחם במפגש עם הבמאי, לאחר שנוצחה 2:0 על ידי סושו. גם בורדו הפסידה, 1:0 לאוקזר. נאנסי-מארסיי 3:0

לאחר עליית נבחרת הטריקולור לפלייאוף ובצל זעמה של האלופה בורדו על מנהלת הליגה שלא תדחה ביום את משחקה במחזור הבא כמו לשתי הנציגות האחרות באלופות, מארסיי וליון, נפתח הערב (שבת) המחזור התשיעי בליגה הצרפתית. המחזור ניפק שתי הפתעות גדולות עם הפסדיהן של ליון ובורדו. מי שניצלו זאת עד תום הן מונפלייה ומארסיי שניצחו וצמצמו פערים.

אוקזר - בורדו 0:1

במחזור הקודם, שלושה ימים לאחר הניצחון על מכבי חיפה בליגת האלופות, איפשר לורן בלאן לשמונה משחקני ההרכב שלו לנוח ושילם על כך בהפסד ליגה ראשון ואובדן הפסגה. הפעם בורדו הופיעה בהרכב החזק, כולל יוהאן גורקוף שהתאושש מפציעה, כשבלאן הבהיר כי הוא מצפה לתגובה ברורה על אותו הפסד.

אלא שהאלופה ספגה עוד הפסד והוא בטח לא מוסיף למצב הרוח בקבוצה שזעמה על מנהלת הליגה. וולטר בירסה כבש את שער הניצחון בפנדל למקומיים בדקה ה-73, לאחר שפרננדו קבנאגי החטיא מהנקודה הלבנה עבור בורדו במחצית הראשונה. הקבוצה מעיר היין נשארת עם 19 נקודות (ירדה למקום השלישי) ומחמיצה הזדמנות לכבוש את פסגת הליגה.

ליון - סושו 2:0

הבמאי ההוליוודי הנודע קלינט איסטווד קפץ לביקור בסטאד דה ז'רלן ופגש את שחקני ליון לפני המשחק שלהם. אבל הביקור שלו לא נתן כנראה מספיק השראה לשחקנים של קלוד פואל, שנחלו הפסד מפתיע בבית.

מוליכת הטבלה שוב הופיעה בהרכב חסר שאילץ את פואל לשבץ את ז'רמי טולאלן כבלם לצד כריס, אבל מול סושו, שחוותה שבוע טרגי עם פציעתו הקשה של האמריקאי צ'רלי דייויס בתאונת דרכים, מסתבר שזה לא מספיק. האורחים נהנו משערים של ז'אק פאטי (17) וסלובאן פריבה, שחתם את התוצאה דקה לסיום המשחק, שניפקו הפתעה גדולה.

נאנסי - מארסיי 3:0

דידייה דשאן ושחקניו יצאו למשחק חוץ לא פשוט כדי למחוק את הרושם שהותירו בשני ההפסדים האחרונים בוואלנסיין ובבית למונאקו. סולמיאן דיאוורה וממאדו נינאג הפצועים, כמו גם הארגנטינאים העייפים גבריאל היינצה ולוצ'ו גונזאלס, חסרו במארסיי, שהסתמכה במרכז ההגנה על הילטון הברזילאי, שאיבד את מקומו בהרכב בתקופת דשאן. זה הספיק לקבוצה מעיר הנמל ששבה מנאנסי עם שלוש נקודות ביד שסוגרות את הפער מהמוליכה ליון לשלוש נקודות. מתיו ולבואנה (5), ברנדאו (78) ופבריס אבריאל (81) כבשו לתכולים.

מונפלייה - סנט אטיין 1:2

אף אחד בצרפת לא האמין שבמחזור השמיני תתייצב במקום השלישי עולה חדשה. גם אם מחשבה שכזו הייתה עולה בדעתו של אחד מפרשני הכדורגל, אזי לאנס הייתה נחשבת למועמדת, בטח שלא מונפלייה - אבל זהו חלק מקסמו של הכדורגל. שחקניו של רנה ז'יראר הפסידו רק משחק אחד העונה, והערב פגשו את סנט אטיין, שהתאושש מאז הגעתם של הארגנטיאים אוגוסטו פרננדז וגונזאלו ברחסיו. המארחים המשיכו בתנופה שלהם ואגרו עוד שלוש נקודות שמשוות את מניין הנקודות שלה לזה של ליון, כשרק שער אחד מפריד בינה לבין המקום הראשון. קארים איט פאנה (54) וסולימאן קמארה (60) הרשיתו למונפלייה, גונזאלו ברחסיו רק צימק (71, פנדל). מהדקה ה-45 שיחקה סנט אטיין ב-10 שחקנים, לאחר שיואן אנדריו הורחק.

משחקים נוספים:

ליל - ראן 0:0

ואלנסיין - גרנובל 0:2
ממאדו סמאסה (17), פאיד בן חלפאלה (22).

לה מאן - בולון 1:1
ללה מאן: רולנד לאמה (66), לבולון: פביאן רובר (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully