וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה 0:3 על הפועל רעננה

שני בישולים של יובל אבידור העניקו למכבי ת"א 0:3 קליל על הפועל רעננה החלשה, אילייב (6), שבחון (31) וייני (90) כבשו

עבור חלק גדול מחובבי הכדורגל הישראלי, הגדלת ליגת העל ל-16 קבוצות נתפסת כדבר מעיק ומיותר, אבל אבי נמני ודאי ירצה להודות היום (שבת) לאבי לוזון על השיטה החדשה, שסידרה לקבוצתו יריבה כל כך חלשה שהורידה מעט את הלחץ בקבוצה. מכבי תל אביב גברה הערב 0:3 על הפועל רעננה במסגרת המחזור השישי בליגת העל, רשמה ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, ולפתע נושבות רוחות חיוביות בקרית שלום, גם אם זה הושג מול יריבה כל כך חלשה כמו העולה הטרייה לליגת העל.

יובל אבידור שחקן מכבי תל אביב. איתי חסיד
שני בישולים שלו הזכירו את הפוטנציאל שלו, והורידו הרבה לחץ מנמני. אבידור/איתי חסיד

איביצ'ה אילייב, הרכש המבטיח, העלה את הצהובים ליתרון ראשון בדקה השישית, יוסי שבחון כבש את השני בדקה ה-31, כשמי שרשום על שני הבישולים היעילים והמדויקים הוא יובל אבידור. בדקה ה-90 היה זה שרן ייני שכבש את השלישי, אחרי בעיטה חזקה מ-25 מטרים, וחיפה על מחצית שנייה חלשה של מכבי.

אין ספק שבמצבה הנוכחי של מכבי תל אביב, שלוש הנקודות הן הן הבשורה החשובה מהמשחק, אבל נדמה שגם נמני, גם האוהדים וגם הבעלים המעורב מיטש גולדהאר יכולים לשאוב מעט עידוד מהיכולת החיובית שהציגו הצהובים במשך מספר דקות, אך גם לזכור היטב שהקבוצה הזו רחוקה מלהיות מבריקה, שהיא התקשתה לרמוס עשרה שחקנים של רעננה במחצית השנייה, וששוב החילופים של נמני פגעו בשטף של חניכיו.

ומה נאמר לגבי רעננה? עם שתי נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים, עם איצטדיון "ביתי" שרחוק מלהיות בית, עם סגל אלמוני וחסר ניסיון שמתקשה שבוע אחר שבוע - נדמה שאין לקבוצה הזאת מה לחפש בליגת העל. לשמחתה, היא צריכה למצוא רק שלוש קבוצות חלשות ממנה, ובמציאות הנוכחית של הליגה, זה עשוי להיות אפשרי.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! כדור עומק נהדר מצא את אבידור פנוי באגף, החלוץ העביר כדור רוחב מדויק, שאיפשר לאילייב לגלגל מעשרה מטרים לרשת הריקה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 12 - גפני שלח בעיטה חזקה מ-25 מטר, הכדור נעצר רק במשקוף.

דקה 17 - דוס סנטוס חמק יפה מבלמי מכבי, מצא את ביטון שבעט חזק, אבל שטראובר היה במקום.

דקה 31 - גול! אבידור הוסיף בישול נוסף כשהגביה מהאגף, ויוסי שבחון החופשי נגח מצוין לרשת משבעה מטרים, וקבע 0:2 לאורחים מתל אביב.

דקה 33 - שפונגין הגביה מהאגף, ציון צמח נגח כדור נהדר, אבל סמדג'ה קלט.

מחצית שנייה

דקה 47 - ציון צמח הגביע כדור מהאגף הימני, שרן ייני שלח משני מטרים את הכדור לשמים.

דקה 52 - רעננה נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שתמיר פור ספג צהוב שני אחרי עבירה על אילייב, והורחק.

דקה 69 - גיז'רמו ישראלביץ' נמצא במצב קורץ באחד על אחד מול סמדג'ה, אך השוער בלם את הקשר האנרגטי.

דקה 73 - אבידור נשלח בכדור עומק לרחבה, חלף על פני סמדג'ה, ומזווית קשה בעט לשער, כשאבי סופר חילץ מהקו.

דקה 82 - רז כהן מצא את עצמו במצב נוח ברחבה של מכבי, אך בעט היישר לידיים של שטראובר. דקה לאחר מכן דוס סנטוס חלף בקלות על פני טומאסיץ', אך גם הוא לא הצליח לכבוש לרעננה.

דקה 90 - גול! שרן ייני שלח טיל מ-25 מטרים, הכדור פגע בקורה, נהדף אל גבו של סמדג'ה, וחדר פנימה. 0:3 למכבי תל אביב.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, חיים פונטרומולי, איתי טואף, אבי סופר, רועי לוי, תמיר פור, איתי אלקסלסי, לירה (רז כהן, 46), סטיבן כהן (גיל קופר, 60), דודו ביטון (אבי כנפו, 46), כריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ',ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח (אנדריי קומאץ', 60), איביצ'ה אילייב (עמנואל מאיוקה, 68), יוסי שבחון (איליה יברויאן, 73), יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully