וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ואשדוד נפרדו ב-2:2

אשדוד ניצלה שתי טעויות של הפועל ת"א באגפים כדי לעלות פעמיים ליתרון, אלא שהאדומים גילו אופי והוציאו נקודה

לא ככה רצתה הפועל תל אביב לחגוג את יום ההולדת 47 למגרשה הביתי, בלומפילד. האדומים אירחו הערב (שבת) את מ.ס. אשדוד למשחק שפתח את המחזור השישי בליגת העל, ועל אף שיצאו ממנו בסופו של דבר עם נקודה, היכולת, בעיקר בהגנה, לא אמורה לעודד במיוחד את הקהל האדום, בטח לא כשביום חמישי מחכה לסגנית האלופה מפגש עם ראפיד וינה במסגרת הליגה האירופית.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
האמת? היה יכול להיות יותר גרוע. אוהדי הפועל/ברני ארדוב

אלי גוטמן ושחקניו לא רצו לאפשר למכבי חיפה לפתוח פער גדול מדי כבר בשלב מוקדם של העונה, ולשם כך ידעו שעליהם לנצח את אשדוד הנאיבית, שעד כה היתה אחת המאכזבות של הליגה. מיכאל זנדברג, ששב להתאמן עם הקבוצה, עדיין לא נכלל בסגל, כשהשינוי היחיד בהרכב של גוטמן היה בעמדת המגן הימני, בה הרכיב את עמרי קנדה במקום ערן זהבי. קנדה עצמו היה חלש בצד ההגנתי, וטעות שלו אפשרה לאשדוד להבקיע את שערה השני במשחק.

בכלל, טעויות הגנה היו עקב האכילס של האדומים הערב. מקרייב העלה את האורחים מאשדוד ליתרון בדקה ה-17 אחרי טעות נוראית ולא אופיינית של אניימה, וכאמור, גם השער השני של האשדודים הגיע מטעות הגנה. ההתקפה של הפועל ת"א, בתוך כך, היתה טובה, אלא שהרגליים המסיימות ניצלו שני מצבים בלבד, מתוך הרבה יותר, כשהמחמיצים הבולטים היו צמד החלוצים, שכטר ויבואה. ראוי לציין שהפועל כן מצאה את הרשת, ועוד בתוספת הזמן, אלא שהשער של שכטר נפסל על ידי חיים יעקב בטענה שוואליד באדיר, המבשל, עבר את הקו.

בסופו של דבר, קבוצות של אלי גוטמן לא נוהגות לפשל הרבה בהגנה, אבל אחרי המשחק הערב נורת אזהרה בהחלט צריכה להידלק בראשו של המאמן. הליגה אמנם עוד ארוכה, אך כשהחלוצים בעיקר מחמיצים וכשההגנה נראית מעט מהוססת ואיטית, הפועל תל אביב נראית הרבה פחות מאיימת משצריכה להיראות. אולי המשחק מול ראפיד וינה ישנה את זה.

מהלך המשחק

דקה 6 - טעות בהגנה של אשדוד אפשרה לשכטר לפרוץ מאגף ימין ולהעביר כדור רוחק ליבואה שבעט, אך סטויקיץ' הדף. שכטר היה ראשון על הריבאונד, אך הבעיטה החזקה שלו פגשה רק את הקורה.

דקה 17 - גול! משה אוחיון הרים כדור לרחבה מאגף ימין, אניימה יצא גרוע, פספס את הכדור, ודימיטאר מקרייב ניצל את הטעות כדי לבעוט חלש וקשתי פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 19 - מקרייב עבר בקלילות בין בן דיין ודה סילבה, נכנס לרחבה, ומזווית אלכסונית בעט החוצה.

דקה 26 - נאתכו הגביהה כדור חופשי, סטויקיץ' הדף אל מחוץ לרחבה, ואת הבעיטה של וויצ'יצ'ביץ' המשיך סמואל יבואה במספרת שחלפה החוצה.

דקה 28 - הפעם היה זה תורו של וואליד באדיר לנסות מספרת, אחרי קרן של נאתכו, אלא שהטיל שלו טס מעל השער.

דקה 35 - ורמוט הקפיץ כדור ענק ליבואה, שמול סטויקויץ' נגח לשמים.

דקה 45 - גול! בעיטה של ידין נהדפה לנמניה ווצ'יצ'ביץ באגף שמאל, שעבר בקלילות את אורי אוזן בתוך הרחבה ומזווית קשה בעט חזק פנימה. 1:1.

דקה 49 - מבצע קבוצתי נאה של הפועל תל אביב פיצח את התקפת האורחת, אלא שהבעיטה החזקה של יבואה פגשה בקורה ויצאה לחוץ.

דקה 53 - עוד התקפה יפה של האדומים הסתיימה בכדור רוחב של קנדה, הדיפה רעה של סטויקיץ', והחמצה גדולה של שכטר.

דקה 61 - גול! עוד טעות בהגנת הפועל תל אביב, הפעם של עמרי קנדה, אפשרה לעידן שדה להעביר כדור רוחב למקרייב שהצטרף מאחור, והחלוץ הבולגרי שחוזר לעצמו הכניע את אניימה. 1:2 לאשדוד.

דקה 75 - גול! טעות בהגנה של אשדוד אפשרה לויקטור מרעי המחליף להיכנס לרחבה, ולאחר שנתפס ע"י ישראל ראש ברחבה הורה השופט על הנקודה הלבנה. אניימה לקח את הפנדל, ולא התבלבל. 2:2.

דקה 83 - פצצה של ווצ'יצ'ביץ' מ-25 מטר נהדפה היטב על ידי סטויקיץ' לקרן.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו (ויקטור מרעי, 72), גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, סמואל יבואה (ערן זהבי, 64).

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, ישראל ראש, סטפן קינגווה, עידן ויצמן, שי רביבו (עידן שדה, 56), משה אוחיון (ננאד בגוביץ', 69), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully