וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום עבודה

טוני פארקר סחב על הכתפיים את סן אנטוניו ל-98:105 על קליבלנד ונראה בשל לפתיחת העונה. הניקס ניצחו את ניו ג'רזי

סן אנטוניו משתפרת בכל מה שקשור למשחקי ההכנה לקראת תחילת הליגה. הלילה (בין שישי לשבת) הספרס עלו למאזן חיובי בסדרת משחקי האימון כשניצחו את קליבלנד 98:105. ברגעים המכריעים היה זה ג'ורג' היל, שהרבה ללכת לקו והכריע את המשחק לזכות הספרס, שעלו ל-2:3.

טוני פארקר כרגיל היה דומיננטי, הפעם עם 22 נקודות וסחב את הספרס על הכתפיים שלו. אצל קליבלנד לברון ג'יימס שיחק רק 20 דקות, אבל קלע בהן 22 נקודות. מו וויליאמס סיפק 15 נקודות, אבל זה לא הספיק וקליבלנד ספגה הפסד שני.

רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב ביום ראשון, ניו יורק ניקס הוכיחה שהיא בכושר מצוין לפתיחת העונה ואחרי משחק דרמטי ומותח היא ניצחה בהמשך סדרת משחקי טרום העונה את ניו ג'רזי 89:93. הנטס, שעדיין מחפשים ניצחון ראשון במשחקי ההכנה, דווקא פתחו טוב ונראו נחושים להשיג את הניצחון הראשון. טרנס וויליאמס ויי ג'יאנליאן סיפקו 21 נקודות כל אחד לניו ג'רזי, אבל עם המשחק המשובח של דייויד לי (20 נקודות ו-14 ריבאונדים) היה קשה להם להתמודד.

אינדיאנה פייסרס - יוסטון רוקטס 104:119

אחרי רבע ראשון מטורף של הפייסרס, המשחק הפך להיות חד צדדי לחלוטין, כשגם העובדה שיאו מינג וטרייסי מקגריידי הפצועים לא תרמה בדיוק ליוסטון, שנמצאת במאזן 3:3. בהיעדרם ניסה וויל קונרוי לסחוב את יוסטון על הכתפיים, אבל 14 הנקודות שלו לא הספיקו מול אינדיאנה, שנהנתה מערב קליעה מצוין של דני גריינג'ר, שסיים עם 22 נקודות.

שיקגו בולס - מינסוטה טימברוולבס 90:94

אם כך הולכת להיראות העונה שלנו מבחינת משחקים צמודים, יש כנראה למה לצפות. טאג' גיבסון ודריק באיירס סיפקו את הנקודות האחרונות במשחק מהקו לשיקגו והעניקו לה ניצחון רביעי במשחקי ההכנה. טיירוס תומאס (22 נקודות ו-13 ריבאונדים) כיכב בשיקגו, קורי ברואר בלט במינסוטה עם 20 נקודות.

פיניקס סאנס - פילדלפיה סיקסרס 113:115

אחרי שפיגרו במשך רוב המשחק, הסיקסרס חזרו לעניינים ברבע הרביעי, קלעו בו 41 נקודות (לעומת 28 של פיניקס), אבל זה לא הספיק למרות שלשה של לואיס וויליאמס 13 שניות לסיום בדרך לספיגת ההפסד הראשון. וויליאמס קלע 27 נקודות, אבל ג'ייסון סמית' סיים כקלעי המוביל עם 32. אצל המנצחים בלט בעיקר צ'אנינג פריי, שקלע 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully