וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לא מנצחות, לא מנוצחות

המבורג ולברקוזן נפרדו ב-0:0 ועדיין לא הפסידו. קוראני חזר לשטוטגרט עם שאלקה והבקיע בניצחון 1:2. באיירן-פרייבורג 1:2

החזרה מהפגרה בבונדסליגה מסמלת חגיגת כדורגל ענקית כבר ביום שבת, בו נערכים שבעה משחקים. במוקד, עמד סוג של משחק בו אירחה השניה המבורג את מוליכת הליגה לברקוזן, אלא ששתיהן איכזבו כשסיימו ב-0:0. עוד לפני כן המדורגות אחריהן הצליחו לצמק פערים. שאלקה עשתה את העבודה עם 1:2 בשטוטגרט משער ניצחון של אקס השוואבים, קווין קוראני. באיירן מינכה ערכה הכנה לקראת בורדו בליגת האלופות, כשניצחה 1:2 בפרייבורג. ורדר ברמן גברה 0:2 על הופנהיים ואילו האחרונה הרטה ברלין המשיכה להסתבך, עם תבוסה 3:0 בנירנברג.

המבורג - לברקוזן 0:0

ברונו לבאדיה, מאמן המבורג, פגש את קבוצתו לשעבר, עימה עשה חיל בעונה שעברה בסוג של משחק עונה בו אירחה השנייה את הראשונה. ניצחון של אחת משתי הקבוצות היה פותח פער של שלוש נקודות מיריבתה וארבע נקודות משאלקה שניצחה, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו להכניע והלכריע אחת את השנייה והתחלקו בנקודות. שתיהן אוחזות כעת ב-21 נקודות, והן לא מצליחות עדיין לברוח לשאר הליגה, לפחות הן יכולות להתנחם בעובדה שהן עדיין, אחרי תשעה מחזורים, בלתי מנוצחות.

שטוטגרט - שאלקה 2:1

למרות מיקומה המאכזב של שטוטגרט ומעמדו המעורער של מאמנה מרכוס באבל, יריבו פליקס מגאת חשש מאוד מהמשחק והזכיר לאורך השבוע את הקושי של שאלקה באיצטדיון גוטליב דיימלר ואת אלכסנדר חלב המסוכן. האורחים קיוו להתגבר על המשוכה ולצמק את הפער מהמוליכות המבורג ולברקוזן רגע לפני המשחק ביניהן, וכך עשו.

שחקניו של באבל התקרבו לשער ראשון עם המתאזרח הברזילאי קאקאו, אבל דווקא בצד השני חגגו, כשאיבן ראקיטיץ' הרשית בדקה ה-24. קאקאו סוף סוף מצא את הרשת בדקה ה-73, אבל זה החזיק רק שלוש דקות, אז העניש קווין קוראני את קבוצתו לשעבר כשהכניע את יינס להמאן מבישול של ראפיניה.

פרייבורג - באיירן מינכן 2:1

ללא פרנק ריברי, אריאן רובן, איביצ'ה אוליץ' ומרטין דמיקליס הפצועים, התאוששה באיירן מינכן מההפסד להמבורג במחזור הקודם עם ניצחון החוץ השני שלה העונה. פרייבורג חסרת היציבות, שכבר ניצחה העונה את שאלקה, מנשנגלאדבך והרטה ברלין ולעומת זאת הובסה על ידי לברקוזן והאנובר, קיבלה את ההזדמנויות שלה, אך לא מצאה את הדרך להרעיד את הרשת של האנס יורג בוט.

לוקה טוני ערך את הופעת הבכורה שלו העונה במדי באיירן, אחרי פציעה ארוכה והתעלמות לה זכה מצד המאמן לואי ואן חאל, והיה המסוכן בשורות הבווארים בפתיחה. בדקה ה-42 הגיע השער הראשון מרגלי תומאס מולר הצעיר, שהכניע מ-12 מטרים את סימון פופלאן הצרפתי בשערה של פרייבורג. בדקה ה-68 נעזרה באיירן בצ'ה דו רי, שהבקיע לשערו הוא והבטיח את הניצחון לאורחים. המחליף סטפן רייסינגר צימק בתוספת הזמן.

ורדר ברמן - הופנהיים 0:2

הרביעית אירחה את החמישית למשחק עם הזדמנות לפתוח פער אחת מהשנייה ולהתייצב בצמרת, וזה אכן מה שעשתה ורדר ברמן, אחרי שנמנעה מפיגור מוקדם כשטים ויזה הכשיל ברחבה, אבל עצר את הפנדל של קרלוס אדוארדו. הפרואני קלאודיו פיזארו ניצל כדור קרן של מסוט אוזיל כדי לנגוח פנימה בדקה ה-18, וארבע דקות לאחר מכן היה זה הבלם פר מרטסאקר שכבש בעוד מהלך שהחל במצב נייח. לברמן כבר שמונה משחקים ללא הפסד (מאז ה-3:2 במחזור הפתיחה מול פרנקפורט) ומשחק חמישי ללא שער חובה. הופנהיים עם הפסד שני ברציפות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נירנברג - הרטה ברלין 0:3

הגעתו של פרידהלם פונקל לא שינתה דבר אצל נועלת הטבלה מברלין, שספגה את הפסדה השמיני והפעם מהקבוצה הניצבת מעליה, נירנברג. השוויצרי דניאל ג'יגקס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-18 והשוויצרי יליד קוסובו, אלברט בוניאק, כבש את השני בדקה ה-26. בוניאקו לא נעצר כאן, ובדקה ה-60 השלים צמד אישי עם בעיטה ממרחק.

משחקים נוספים:

פ.צ קלן - מיינץ 0:1
לקלן: מילוביה נובאקוביץ' (42)

פרנקפורט - האנובר 1:2
לפרנקפורט: ניקוס ליברפולוס (24), אלכסנדר מייר (74). להאנובר: י'זי שטיינר (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully