וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכדוריד, כבר אין חוקים לדרבי התל אביבי

מכבי ת"א שמכוונת לאליפות גברה על אס"א 25:26 במשחק דרמטי. הפועל ראשל"צ הביסה את רמת השרון 22:36

המחזור הרביעי בליגת הכדוריד הושלם היום, כאשר מוקדם יותר השבוע ניצחה האלופה מכבי ראשון לציון את עירוני פתח תקוה 35:43. המשחק המרכזי היה הדרבי התל אביבי בין מכבי לאס"א, כאשר הפעם ידם של הצהובים הייתה על העליונה ומכבי ניצחה 25:26.

הפועל ראשון לציון לא התקשתה בביתה מול א.ס רמת השרון והביסה אותה 22:37. בני הרצליה היומרנית ניצחה בביתה את מכבי רעננה 18:28, מכבי קרית מוצקין ניצחה את א.כ נס ציונה 29:39, והפועל רמת גן גברה בחוץ על מ.כ חולון 26:29.

מכבי ת"א - אס"א ת"א 25:26

פתיחת המשחק הייתה שייכת כולה למארחים, שהידקו את ההגנה וניצלו יכולת זריקה מרחוק מצוינת של הזר ואדים ויריץ', מול יכולת בינונית של מישה לוין בשער אס"א, ובדקה ה-17 היתרון של מכבי היה 3:8. חניכיו של אבי רש לא שמרו על המומנטום ואס"א, בריצת 2:7, הצליחה להשוות בדקה ה-24 ל-10:10. 10 שניות לסיום המחצית אלי רן העלה את אס"א ליתרון הראשון שלה במשחק, 14:13, שהייתה גם תוצאת המחצית.
המחצית השנייה נפתחה בצורה צמודה, כשאס"א שומרת על יתרון קטן עד הדקה ה-39, בה השוו הצהובים ל-17:17, אבל שוב לא ידעו לשמור על המומנטום ואפשרו לאס"א, בעיקר בזכות זריקות אימתניות מרחוק לעלות ליתרון שיא של 19:23 בדקה ה-47. כאן נכנס לתמונה הרכש של הצהובים, ג'ון אונשה. סדרת זריקות מבחוץ וכמה פנדלים, יחד עם הרחקתו באדום של פיבטו אס"א דן מירקוס, סייעו לצהובים להשוות ל-24:24 כשעל השעון נותרו 6 דקות לסיום. טעויות של שתי הקבוצות וחוסר ריכוז, לצד יכולת משופרת של שוערי הקבוצות, הניבו שלושה שערים בלבד בדקות הללו וליתרון של שער לזכות המארחים. במצב של 25:26 למכבי, הכדור האחרון של אס"א הלך למריו סאריץ', שזרק בשניית הסיום מ-9 מטרים, אבל מצא את צביקה גרוס מוכן ואת אס"א עם הפסד שני העונה, לעומת יריבתה העירונית ששמרה על מאזן מושלם. הרבו להבקיע למכבי: ואדים ויריץ' 8, ג'ון אונשה 6 (ארבעה פנדלים), אמי צ'וקומיקה 5 ורנן לנדסמן 3. לאס"א: איציק חליפי 6, מריו סאריץ' 5, רוני גבאי ואלי רן 4 כל אחד.

הפועל ראשל"צ - א.ס רמת השרון 22:36

רמת השרון פתחה טוב והובילה 4:5, אך מאותן דקות נכנסה ראשל"צ למשחק ולמעשה לא שמטה את היתרון עד לסיום. המארחים הובילו ברוב שלבי המשחק בפער שנע בין שמונה לתשעה שערים ולמחצית ירדו ביתרון 11:19. במחצית השנייה נאלצו השופטים שלמה כהן ויורם פרץ להרחיק שני שחקנים מארחים, שחר מיארה בגלל דיבורים מיותרים ואלגיס גאדוילס בשל עבירה לא ספורטיבית וגם את מאמן רמה"ש, ראובן יוספולסקי, גם כן בגלל שהעיר לשופטים. למרות הכל, היתרון של ראשל"צ לא הוטל בספק עד לסיום, בו ניצחה סגניתה אלופה 22:36. למארחים הרבו לכבוש עידן מימון עם שישה שערים וגיא כהן שהוסיף 5. ברמת השרון בלט יניב ליפשיץ, שכבש שמונה שערים.

שאר המשחקים

בני הרצליה - מכבי רעננה 18:28

אחרי ההפסד הראשון והיחיד שלהם העונה למכבי ראשל"צ במחזור הקודם, בני הרצליה לא התקשתה באולם 'הראשונים' מול מכבי רעננה, העולה החדשה, שממשיכה לשמור על מאזן שלילי מושלם. כבר בחצי הראשון, אותו סיימה הרצליה ביתרון 11:16, היה ברור לאן נושבת הרוח ועד הסיום דבר לא השתנה כשהמארחים ניצחו 18:28. בשורות הרצליה הצטיינו ציקי דורנפלד עם שמונה שערים, והשוער הוותיק לוניה דורושנקו, שרשם 14 עצירות ב-50 אחוזי הצלחה. דימה ינדוביצקי הוסיף שישה שערים לזכות הרצליה. לרעננה הרבה לכבוש אדם יצחק עם ארבעה שערים.

מ.כ חולון - הפועל רמת גן 29:26

חולון פתחה טוב יותר בדקות הראשונות והובילה 1:3, אך מכאן השתלטה רמת גן על המשחק, הפכה את התוצאה והחלה לפתוח פער מבטיח. להפסקה ירדו האורחים ביתרון 13:17 ובמחצית השנייה הדברים נראו גרועים עוד יותר מבחינת חולון. 12 דקות לסיום רמת גן כבר הובילה בבטחה 18:27, ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון. מילאן סטאניץ' הוביל את כובשי רמת גן עם 7שערים, עומרי מימון הוסיף 6. בצד החולוני היה זה סרגיי סביצקי שהוביל את כובשי הקבוצה עם 6 שערים, פטריק נוואו תרם 5.

מכבי קרית מוצקין - א.כ נס ציונה 29:39

המארחים פתחו בסערה וכבר הוליכו 2:7 אחרי 10 דקות, תוך שמירה אישית על עמית כהן, המרכז של נס ציונה ומשחק חלש של ברק פריד, מה שהוציא את האורחים לגמרי מהתמונה. בהמשך מוצקין עלו ליתרון 6:11, אלא שיכולת מצוינת של טולי ליבגוט בין קורות הכתומים (10 עצירות במחצית הראשונה) איפשרה להם לצמצם ל-11:9. עד סיום המחצית מוצקין שמרה על יתרון משמעותי וירדה להפסקה ביתרון 13:19. את המחצית השנייה מוצקין פתחה בצורה מושלמת וכבר אחרי ארבע דקות השלימה ריצת 0:5 שהעלתה אותם ל-13:24. מכאן ואילך חניכיו של רפי קוט שייטו לניצחון, כשעל החבורה ניצח הקפטן איתי גושן, שניפק את אחד המשחקים הגדולים שלו בקריירה אחרי שמסר לא פחות מ-17 אסיסטים (לעומת 15 אסיסטים של כלל שחקני נס ציונה). את השורה הסטטיסטית של גושן השלימו שישה שערים, שלוש חטיפות ושני איבודי כדור בלבד, בשורותיהם, מלבד גושן, הרבה להבקיע מירקו לוקיץ' 10 שערים (ב-77% הבקעה) ושבעה אסיסטים. בנס ציונה הצטיין הפיבוט אסף פאר שכבש 10 שערים ללא החטאה. עמית כהן הוסיף ארבעה שערים וחמישה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully