וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-אחי נצרת: פוזלים כלפי מעלה

הפועל ר"ג מגיעה בתנופה למשחק נגד אחי נצרת, לאחר שהשיגה 4 נקודות ב-2 משחקיה האחרונים. לוז נטש את האימון

שחקני הפועל רמת גן ערכו בבוקר יום שישי את האימון המסכם, וסיימו למעשה את ההכנות לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את מכבי אחי נצרת בווינטר (שבת, 19:00) במחזור השישי של הליגה. הרמת גנים מגיעים בתנופה טובה למשחק לאחר שצברו ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים בליגת העל.

המגן תמיר בן עמי סוחב פציעה בשרירי הבטן שמקרינה לו כאב לאזור המפשעה. בן עמי ערך הבוקר טיפולים ואף קיבל שתי זריקות כחלק מהטיפול בפציעה. בקבוצה מעריכים, כי הוא יוכל לחזור לאימונים רק בעוד כשבוע עד עשרה ימים. מחליפו של בן עמי בהרכב, יהיה בני חדד שגם סובל ממתיחה טורדנית בשריר התאומים, אולם הוא צפוי לשחק. הקשר בן לוז נטש את האימון בשל רגישות במפשעה, באותו האיזור בו סבל מפציעה שהשביתה אותו בחודש שעבר. נכון לעכשיו לא ברור אם לוז יעמוד לרשותו של המאמן יובל נעים.

נעים עצמו הירבה לערוך שינויים וחילופים בהרכב הפותח במהלך התרגולים הטקטיים אתמול וגם היום. נכון לעכשיו נראה שלא יהיה שינוי בחוליית ההגנה, כאשר אסי דומב ייפתח שוב לצידו של חיים מלכה במרכז ההגנה, מה שאומר שגולן חרמון ימתין שוב להזדמנות מהספסל.

בקישור נראה שמקומם של וויליאם סוארז, שי חדד וקובי חסן מובטח, כאשר על המקום הנוסף מתמודדים הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' והארגנטינאי קרלוס צ'קאנה, כשנראה שלקובצ'ביץ' תהיה עדיפות. גם בחוד יש למאמן נעים התלבטות בין סרג' איילי ועמית אוחנה כאשר אחד מהם יפתח לצידו של ג'ורג' דאטורו שמקומו מובטח. השוער רפי כהן אמור להחזיר לעצמו במשחק הזה את שיא ההופעות לשחקן בליגת העל (525), שנלקח ממנו בעונה שעברה על ידי אלון חרזי.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, אסי דומב, חיים מלכה, וויליאם סוארז, בני חדד, הרוויה קובאצ'ביץ' (קרלוס צ'קאנה), קובי חסן, סרג' איילי (עמית אוחנה), ג'ורג' דאטורו.

נצרת: אקוטו לא חזר, ברכאת יתפקד כבלם

על אף שהיו בטוחים שאריק אקוטו יגיע חזרה בזמן מחופשת המולדת שלו, הבלם הטוגולזי של אחי נצרת לא מצא מקום בטיסה ארצה ויחזור רק בתחילת השבוע הבא, לכן ייעדר ממשחקה של נצרת נגד הפועל רמת גן. היום (שישי) ניסה אלי מחפוד למצוא פתרונות באימון המסכם, כשלבסוף החליט לתרגל את הקשר ווהאב ברכאת כבלם. ברכאת שיחק בעמדה מספר פעמים העונה עקב מצוקת הבלמים של הקבוצה.

מי שכן יעמדו לרשותו של מחפוד הם איסמעיל עמאר ואדהם האדיה, שהחמיצו את המחזור הקודם עקב פציעה ויחזרו לאגף הימני. בנצרת לא יתאכזבו אם יחזרו עם נקודה מוינטר, אך אלי מחפוד ביקש משחקניו לעלות כדי לנצח.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמאטולין, איסמעיל עמאר, מרק גורמן, ווהב ברכאת, מג'אד יונס, אדהם האדיה, מייקל טוקורה, יניב לוזון, איב ג'ידה, צ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully