וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "הגעתי כדי לחיות כדורסל וליהנות מהחלום שלי"

הישראלי מסביר מהיכן נובע הרצון העז שלו להצליח, לאחר שמאמן הקינגס ווסטפאל החמיא לו על ההתקדמות והמחוייבות

עמרי כספי ממשיך בהתאקלמות שלו בסקרמנטו קינגס. הפורוורד הישראלי שיחק הלילה (בין שבת לראשון) 16 דקות במשחק ההכנה השלישי של הקבוצה, שגם הוא הסתיים בהפסד (98:92), השלישי של הקבוצה, בו קלע כספי 6 נקודות. אלא שמעבר לשיפור שכספי מציג ברמת המשחק שלו, במועדון מרוצים מאוד מההשקעה והעבודה של הישראלי באימונים.

"הוא משתפר ומתקדם כל העת", אמר עליו מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "הוא לא הגיע לכאן כדי להיכשל. הוא רציני. אם אתה אומר לו משהו, הוא עובד על זה ומנסה לשלב את זה במשחק שלו. הוא נהיה טוב יותר ככל שעוברים הימים. הוא יודע שהזריקה שלו צריכה, מעבר ללהיות מהימנה, גם מצוינת בעמדה בה הוא משחק. הוא מגיע בערבי יום ראשון להתאמן על הזריקה שלו, ואנחנו אומרים לו שינוח כדי שלא יתעייף, אבל הוא זורק עם יותר ביטחון ודיוק בגלל הדברים האלה".

ווסטפאל גם הסביר את השיפור ביכולת של כספי: "בקיץ, כשהוא הגיע אלינו, הוא כידרר תוך כדי תנועה, אז היה קופץ באוויר ומסתכל למי הוא יכול למסור. אמרנו לו שכאן זה לא עובד ככה. הוא עובד על הדברים הללו באימונים, ולפני ואחרי. הוא עוד עושה זאת, אבל לא הרבה".

גם כספי מסביר מאין נובע הרצון העז שלו: "לא באתי לכאן כדי להיכשל. הגעתי לכאן כדי לשחק כדורסל, לחיות כדורסל וליהנות מהחלום שלי. אני עובד קשה ואני רוצה להצליח. יש עוד הרבה דברים שעוד לא עשיתי".

לאחר המשחק בו נוצחה הקבוצה על ידי הלייקרס, בו כאמור שיחק כספי 16 דקות, החמיא לו המאמן: "אני חושב שהוא שיחק טוב. זה לא שהוא היה צריך לשתק את קובי, אבל הוא עשה עבודה מכובדת בכך שגרם לבריאנט לקחת מספר זריקות קשות יותר מבמצב רגיל, כך שזה היה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully