וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איידסון: "אין באירופה מועדונים מעל מכבי תל אביב"

שחקן הצהובים ענה לשאלות הגולשים באתר היורוליג וחשף את משנתו לגבי הציפיות מעצמו, מהקבוצה ועל יחסיו עם פיני גרשון

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שחקן מכבי תל אביב צ'אק איידסון נחל אמש (חמישי) עם הקבוצה ניצחון ראשון ביורוליג לאחר שהצהובים גברו 65:85 על לובליאנה. איידסון, שכונה על ידי אוהדי ריטאס וילנה בה שיחק בשנתיים האחרונות, ג'נרל, התראיין לאחרונה לאתר היורוליג בו ענה לשאלות הגולשים.

כשנשאל הפורוורד האמריקאי האם הוא יהיה המנהיג הבא של מכבי ענה: "בקבוצה טובה כמו מכבי העונה, להיחשב כמנהיג זו מחמאה גדולה מאוד ואני אעשה רבות בתחום זה, אבל ישנם עוד הרבה שחקנים אחרים שיכולים לעזור בכך".

אוהד ריטאס וילנה, הקבוצה ממנה הגיע למכבי ועימה זכה ביורוקאפ, הביע געגוע לאיידסון. "המועדון דואג לי בישראל בצורה טובה", אמר איידסון. "זה תמיד מעניין לפגוש אנשים חדשים, אבל אין ספק שהאנשים בליטא ייחסרו לי. הדבר היחיד שמציק לי זה שמשפחתי לא נמצאת עימי".

אוהד של הצהובים שאל לגבי התפקוד של איידסון ושל אלן אנדרסון שנראה לו לעתים שהם משחקים על אותה משבצת. "אני חושב דווקא שאנחנו משחקים בעמדות שונות", ענה איידסון. "אלן הוא סקורר, אני מעדיף להיות שחקן יותר מגוון. אני לא אזרוק בכל פעם שאקבל את הכדור.

"אני לא חושב שיש מקום גבוה יותר ממכבי תל אביב, כך שכמובן שההרגשה להגיע למכבי היא נהדרת", הוסיף. "עצם העובדה שדרק שארפ הוא חבר לקבוצה שלי זה נהדר. הוא הבחור האולטימטיבי לדבר איתו על הכול".

איידסון נשאל כיצד הוא מעביר את זמן הפנאי שלו ואמר: "כאשר המשפחה נמצאת איתי, אנחנו יוצאים בדרך כלל לטיול בפארק. אחרי שאני חוזר הביתה מאימונים או משחקים, אני נח. אני גם אוהב לקרוא".

לגבי גל מקל אמר הפורוורד: "אני חושב שהוא כישרון יוצא מן הכלל. הדבר היחיד שאני יכול לייעץ לו זה שהוא צריך לקחת את הזמן שלו והדברים יבואו. אני מחכה לראות אותו צומח וגדל יום אחרי יום".

אוהד נוסף מישראל שאל את איידסון איך זה להתאמן ולשחק "תחת אגדה כמו פיני גרשון ושיטת המשחק שלו"? איידסון ענה: "אני אוהב את זה. זה לא שאנחנו רק רצים וזורקים מבלי לעשות הגנה. עד כה, אני חווה עם גרשון תקופה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully