וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני בניגוד לבניטז וונגר צריך לזכות בתארים"

מאמן אינטר, שכונה לאחרונה 'שחצן' בניב מקומי, השווה את המנטליות באיטליה לזו הנהוגה באנגליה. אטו ייעדר נגד גנואה

ז'וזה מוריניו אוהב, כידוע, לדבר והרבה. המאמן הפורטוגלי עם הפה הגדול לא מפסיק לברבר באיטליה, כפי שעשה באנגליה כשאימן בצ'לסי, ונראה שלאנשים בארץ המגף מתחיל להימאס. מאמן אלופת איטליה התייחס לכך שהוא כונה לאחרונה כשחצן במילאנו במילה השייכת לניב המקומי. "אני שחצן?", שאל באופן רטורי. "כל האוהדים של אינטר יודעים שאני נותן את כל כולי למועדון ולהם. אני לא יכול לעבוד בדרך אחרת, ככה אני".

וכמובן, איך לא, הפורטוגלי לא יכול היה שלא להתייחס לקולגות, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר ומנג'ר ליברפול רפא בניטז, לצידם עבד לפני מספר שנים ולהשוות בינו לבינם. "ונגר מאמן את ארסנל 15 שנים, אבל הוא לא זכה אפילו בגביע הליגה בשש השנים האחרונות. בניטז לא זכה בתואר בליגה שש שנים, אבל הוא ממשיך לאמן את ליברפול. זאת לא המנטליות שיש באיטליה. כדי להישאר פה אני חייב להמשיך להיות טוב ולנצח".

מוריניו גם יודע להחמיא, לאלה הכפופים לו. מאמן אינטר אמר על הקשר הארגנטינאי שלו, אסטבן קמביאסו. "אני צריך שני קמביאסואים. אחד שישחק 10 מטרים קדימה ואחד 10 מטרים אחורה ממה שמשחק הנוכחי".

אטו ייעדר מהמשחק נגד גנואה

בתוך כך, אינטר מתכוננת למשחק החוץ הלא קל שלה במסגרת המחזור השמיני של הליגה האיטלקית בגנואה נגד הקבוצה המקומית. הנראזורי מדורגים במקום הראשון עם 16 נקודות, כמו לדולקת אחריה, סמפדוריה.

גנואה מדורגת במקום החמישי עם 13 נקודות, כאשר ניצחון של המקומיים בהפרש של שלושה שערים ומעלה על אלופת איטליה יביא אותן להחליף מקומות. ניצחון בהפרש כזה נראה אולי דמיוני, אבל צריך לזכור שההפסד היחיד שאינטר חוותה עד כה העונה היה באותו מגרש בעיר הנמל במחזור השישי (0:1 לסמפדוריה).

מי שככל הנראה ייעדר מהמשחק הוא החלוץ הקמרוני של הנראזורי, סמואל אטו, עקב פציעה ממנו הוא סובל ואותה הוא לא רוצה להחמיר. אטו ינוח במשחק הליגה כדי להיות כשיר למשחק במחזור השלישי של ליגת האלופות של הקבוצה נגד דינמו קייב. גם החלוץ השני הפותח, דייגו מיליטו, עדיין פצוע, כך שהצמד שאמור לפתוח בחוד של אינטר כולל את מריו בלאטולי ודויד סואזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully