וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה לברצלונה כשהיא פוגשת יריבה ראויה?

אחרי שקבוצות רבות התבטלו בפניה, סיימה ברצלונה ב-0:0 עם ולנסיה. רונאלדו חסר לריאל? ראול השכיח אותו עם צמד ב-2:4

אחרי שישה ניצחונות בששת המחזורים הראשונים בלה ליגה ומאזן שערים של 3:17, הגיעה ברצלונה למבחן הרציני הראשון שלה העונה נגד ולנסיה במסטאייה. אלופת אירופה שהגיעה בהרכב חסר קצת סיימה את המשחק ב-0:0, ובכך לא הצליחה לשבור את שיא הניצחונות מתחילת עונה. בארסה מאבדת שתי נקודות ראשונות העונה, אבל מצד שני במועדון יכולים להיות מרוצים מכך שהם לא נוצחו עדיין והם ממשיכים להוליך את הליגה.

הטוענת לכתר, ריאל מדריד, ערכה את משחקה לפני המשחק של בארסה, כאשר אירחה בסנטיאגו ברנבאו את ויאדוליד. ראול קיבל גביע הוקרה על שבירת שיא ההופעות במדים הלבנים, וביום חגו כבש צמד בדרך להובלת הקבוצה לניצחון 2:4.

סביליה יצאה לריאזור לקרב צמרת קשה נגד דפורטיבו לה קורוניה ונחלה את הפסדה השני העונה, 1:0 לגאליסיאנים, שעלו בעקבות הניצחון למקום הרביעי.

ולנסיה - ברצלונה 0:0

לאחר שריאל מדריד מצמצה ראשונה במירוץ המושלם שניהלו השתיים מאז פתיחת העונה כשהפסידה בסביליה, ניסתה האלופה להימנע ממעידה מול העטלפים המסוכנים, אבל אלופת אירופה לא הצליחה לשמור על מאזנה המושלם ואיבדה שתי נקודות ראשונות העונה. מצד אחד היא יכולה להיות מרוצה מהתיקו ששומר אותה בפסגה אחרי המחזור השביעי, מצד שני היא יכולה להרגיש דוק של אכזבה לאחר שניסיון שבירת השיא - שבעה ניצחונות רצופים מתחילת העונה - לא עלה בידה. 90 הדקות היו מצוינות וקצביות, אבל משחק הוא תמיד בסופו של דבר מאכזב כשאין שערים.

אחרי שכל כוכביו חזרו ממשחקי נבחרותיהם השבוע גילה פפ גווארדיולה שהוא לא יוכל להשתמש בחלוץ תיירי הנרי הפצוע, כשגם זלאטן איברהימוביץ' נעדר מההרכב, לאחר שנפצע קלות בברכו במשחק של נבחרת שבדיה מול אלבניה. בהיעדרם, פתחו צ'אבי, יא יא טורה וסיידו קייטה בקישור, כאשר השלישייה הקדמית של ברצלונה כללה את פדרו הצעיר, אנדרס אינייסטה ולאו מסי כחלוץ המרכזי בחוד, אלא שהצבתו של מסי במרכז לא עשתה עימו חסד ובמחצית הראשונה הוא פשוט נעלם בין בלמי ולנסיה.

עוד אחת מהשאלות המדוברות טרם המשחק היו האם החלוץ דויד וייה ישחק או לא? הדעות היו חלוקות, אבל למרות שוייה החלים קצת מהפציעה שלו ואף חרף רצונו של גווארדיולה לראות את החלוץ המצוין משחק, הרי שוייה לא ראה דשא. חרף חסרונו, הלוס צ'ה היו מסוכנים מאוד במחצית הראשונה, כאשר כמעט כל המשחק התנהל בכיוון אחד, ולנסיה הגיעה ללא מעט מצבים, כאשר הכדור שהה לא מעט ברחבתו של ויקטור ואלדס, אלא שהקבוצה מעיר התפוזים החמיצה פעם אחר פעם.

במחצית השנייה התהפכו היוצרות לגמרי, כשמחד ולנסיה כמעט ולא הגיעה להזדמנויות, ומנגד בארסה תקפה ללא הרף. גווארדיולה שחרר את מסי לעמדה פחות קדומנית וכל כובד המשחק עבר לרחבה של סזאר סאנצ'ז. אלופת אירופה לחצה על הדוושה, דחפה קדימה והכדור ריחף זמן רב ליד שערו, אבל כמו במקרה של ולנסיה, גם בארסה לא הצליחה להרעיד את הרשת.

ריאל מדריד - ויאדוליד 2:4

סגית האלופה יצאה לפגרת הנבחרות עם טעם רע בפה, לאחר שנחלה הפסד ראשון בליגה והעונה בכלל, 2:1 לסביליה בראמון סאנצ'ז פיחואן. לפתע, חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו באותו משחק פגע מאוד בלבנים. עם תשעה כיבושים בשבעה משחקים הכוכב הפורטוגלי לא היה שם, וריאל נראתה קצת חסרת אונים במשחק.

כולם דיברו על חסרונו של רונאלדו ושכחו לרגע שבריאל מדריד משחקים עוד איזה אחד, שניים, שלושה, ארבעה...שחקנים גדולים. ראול לדוגמא, זוכרים? יש חלוץ כזה. הקפטן, הסמל, הלב של ריאל מדריד נשכח קצת בצד, אז הפעם הוא הראה לכולם שעם כל הכבוד לכל המצטרפים החדשים והכוכבים הגדולים הוא עדיין שם, חי, בועט, וכמובן כובש. לפני המשחק קיבל ראול גביע הוקרה על שבירת שיא ההופעות של המועדון. הוא עשה זאת במשחק בסביליה, שם לבש את המדים הלבנים 710 פעמים. המשחק נגד ויאדוליד הייתה הפעם ה-711 שלו.

מנואל פלגריני פתח עם לסאנה דיארה וצ'אבי אלונסו בקישור האחורי, ראול, רפאל ואן דר וארט ואסטבן גראנרו נתנו את הטון בקישור הקדמי כשקארים בנזמה שיחק בחוד.

לוח התוצאות בסנטיאגו ברנבאו הראה 0:2 לריאל כבר אחרי 18 דקות מצמד של ראול (14, 18). הראשון הגיע עם העקב, השני כשהגיח מאחור ושלח משבעה מטרים בריצה. אבל ויאדוליד לא הראתה סימני שבירה מול החבורה הלבנה. נאוזט צימק בדקה ה-29 ל-2:1. בדקת הסיום של המחצית הראשונה הבקיע מרסלו בבעיטה אדירה מ-20 מטרים, והחזיר את יתרון שני השערים לריאל. אבל גם שער זה לא השפיע לרעה על הסגולים, שצימקו שוב, שמונה דקות בתוך המחצית השנייה משער של מרקיטוס. בדקה ה-79 אלונסו שלח כדור נהדר להיגואין, שנכנס כמחליף שבע דקות קודם לכן, שהקפיץ בצורה נפלאה מעל ג'אקובו, בדרך ל-2:4 לבן.

לאחר ההפסד לסביליה, שבה ריאל לנצח והיא משיגה את ניצחונה השישי בליגה. ללבנים 18 נקודות ויחס שערים של 15+, שהוא טוב באחד מזה של ברצלונה (14+), אלא שהנקודה שהיריבה הקטלונית השיגה החזירה אותה למקום הראשון עם 19 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דפורטיבו לה קורוניה - סביליה 0:1

הקבוצה של מנולו חימנז הגיעה גאה לריאזור של הקבוצה מגאליסיה, לאחר הניצחון במחזור השישי לפני שבועיים על ריאל מדריד (1:2) בראמון סאנצ'ז פיחואן, אבל נראה אולי שפגרת הנבחרות קטעה לה את המומנטום. חואן רודריגז היה זה שקטע את הדהרה של הקבוצה האנדלוסית עם שער שבע דקות לסיומה של המחצית הראשונה.

סביליה נוחלת את הפסדה השני העונה, והוא מגיע לאחר חמישה ניצחונות רצופים שהגיעו אחרי הפסד במחזור הראשון של העונה. בעקבות ההפסד נותרה סביליה במקום השלישי בליגה עם 15 נקודות, דפור העפילה למקום הרביעי וגם לה 15 נקודות. הקבוצה מגאליסיה ממשיכה את המומנטום הנהדר שלה עם ארבעה ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully