וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: גלבוע/גליל גברה על הפועל עפולה 93:95

15.10.2009 / 17:54

40 נקודות של דנטמון לא הספיקו לעולה החדשה, ששיחררה את במבה פול. נתניה הביסה את בני השרון 53:70

הפועל גלבוע/גליל עליון גברה היום (חמישי) בצהריים על הפועל עפולה 93:95 במשחק אימון שנערך בגן נר. הקבוצה של עודד קטש הציגה יכולת טובה, אך לא יכלה לעצור את ג'סטין דנטמון מעפולה שקלע 40 נקודות והשאיר את הקבוצה במשחק לאורך 40 דקות. מלבד דנטמון גם לגור פורת, שהודח מתפקיד הקפטן, היה משחק טוב עם 18 נקודות. קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רנדל 25, ג'רמי פארגו 21, אבישי גורדון 13, אלישי כדיר 10, גוני יזרעאלי 9, אייזאה סוואן 7, מוטי מוסקוביץ וליאור שגב 3 כל אחד, דגן יבזורי 2.

בינתיים בעפולה הוחלט סופית לשחרר את הזר במבה פול, שחתם בקבוצה בתחילת הקיץ על חוזה מבחן של חמישה שבועות ולא הרשים. מי שהוצע לקבוצה במקומו של פול הוא שחקנה לשעבר של הקבוצה ג'רמיין הול, שירד בעונה שעברה עם גבעת שמואל לליגה הלאומית, אך בשלב זה בעפולה טרם החליטו. שחקן נוסף שנמצא בדרכו החוצה מהקבוצה הוא אשאנטה ג'ונסון, שגם לו החלו בצוות המקצועי לחפש מחליף.

* במשחק אימון נוסף שנערך הערב גברה אליצור מכבי נתניה בצורה מרשימה 53:70 על בני השרון, שאירחה את המשחק באולם היובל בהרצליה. בנתניה שותף לראשונה הזר מרקו קילינגסוורת', בעוד קווין בראסוול, שהתגלו בעיות בנחיתתו בארץ, לא שיחק. בלטו בשורות נתניה: טוני וושהאם 17, רוברט רותבארט 14, דנילו פינוק 12.

ויקטור שוחרר מראשון לציון

אחרי שהחתימה בסוף השבוע שעבר את רוד גריזארד, החליטו במכבי ראשון לציון לשחרר את הזר אייזאה ויקטור, והוא הגיע לאימון הערב של הקבוצה אך לא התאמן. לטענת גורמים בקבוצה, הסיבה שבעקבותיה סיים ויקטור את דרכו במועדון הייתה חוסר התאמה מקצועית, על אף היותו בחור נוח לעבודה. בראשון לציון ינסו להגיע להבנות כספיות שיביאו לסיום דרכו של ויקטור בקבוצה, כשבינתיים הוזכר השחקן כמועמד אפשרי לחיזוק הפועל חולון.

מלבד ויקטור סובלת ראשון לציון ממכת פציעות. הפורוורד דלרון ג'ונסון, שנפצע במשחק האימון בתחילת השבוע מול אליצור מכבי נתניה, לא חזר לאימונים על אף נסיונות, ובקבוצה החליטו לתת לו מספר ימי מנוחה כדי שיוכל לחזור לפעילות מלאה לקראת פתיחת הליגה. הגארד לארי אובאנון לא מתאמן מזה שבוע וחצי עקב פציעה בכף הרגל, והוא צפוי לערוך מחר צילום בבית החולים שם ייקבע האם הוא סובל ממתיחה כלשהי או שמא מדובר בדלקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully