וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מותר לשמוח, אך חובה לשאול מה הלאה"

עיתוני ארגנטינה ציננו את ההתלהבות מהעלייה למונדיאל ותקפו את השתלחותו של מראדונה: "למעשה הוא נשמר ע"י התקשורת"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

בבוקר שאחרי הניצחון הגורלי של ארגנטינה באורגוואי (0:1) שהעלה את הנבחרת של דייגו מראדונה ישירות למונדיאל, עסקה התקשורת הארגנטינאית בעיקר בהתפרצות הזעם של המאמן הלאומי לעבר העיתונאים בסיום המשחק. מספר 10 האגדי ניצל את המעמד החגיגי כדי לתקוף בחריפות את התקשורת שלדבריו החמירה בביקורת עליו וניסתה לסכסך בינו לבין המנג'ר המקצועי קרלוס בילארדו, והצהיר: "לאלה שהתייחסו אליי כמו לזבל, תמצצו".

דבריו הבוטים של מראדונה כוונו בעיקר לעברם של שדרי רשת הטלוויזיה "אמריקה", המשדרת את משחקי הנבחרת ומרבה לבקר אותה. בתגובה אמר שדר המשחק הנעלב: "למעשה דייגו נשמר על ידי התקשורת כאן בזכות הרקורד האגדי שלו כשחקן, למרות הקמפיין הקטסטרופלי של הנבחרת. כל מאמן אחר במצבו כבר היה נשחט, בעיקר אחרי שבחר לטוס לחופש אחרי ההפסדים לברזיל, בוליביה ופרגוואי".

גם עיתוני ארגנטינה ביקרו את ההשתלחות של מראדונה וב-"קלארין" הנפוץ אף ערכו סקר מהיר בו תמכו 81 אחוזים מהנשאלים בהענשת המאמן הלאומי בעקבות המקרה. לעומת זאת, הצטרף יו"ר ההתאחדות הנצחי, חוליה גרונדונה, למתקפה של מראדונה ושמח לאידן של כמה תחנות רדיו שנהנו לרדת לחייו על בסיס קבוע: "אחרי 18 שנה של כאב ראש מהם, עכשיו אשמח להקשיב לרדיו לכל אורך הלילה".

בשעה שעשרות אלפי אוהדים יצאו לרחובות בואנוס איירס לחגוג את העלייה הדרמטית, אחרי שרצף הכישלונות של האלביסלסטה הביא אותם אל סף כישלון להעפיל למונדיאל לראשונה מאז 1970, הפרשנים מיהרו לצנן את הרוחות. "ענן החגיגות אחרי הניצחון במונטיבידאו מסתיר את הבעיות העגומות שעדיין קיימות בנבחרת", כתב מרסלו מקסימו מ-"קלארין".

"סוגיית חלוקת הסמכויות בין מראדונה לבילארדו חייבת להיפתר", המשיך מקסימו. "המאמן לא יוכל להמשיך לזמן סגל שונה לכל משחק, ועליו להחליט סוף סוף היכן להציב את מסי על מנת לקבל ממנו תפוקה. מותר לשמוח היום, אך חובה לשאול - מה יהיה הלאה?". כעת ינסה מראדונה להשתיק פעם נוספת את המבקרים בדרום אפריקה, ולנו נותר רק לחכות לראות מה תהיה תגובתו במידה והנבחרת המוכשרת שלו תצליח להחזיר את הגביע לארגנטינה לראשונה מאז עשתה זאת עם מראדונה על הדשא ב-1986.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully