וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: גטרר הפסידה בסיבוב השלישי באליפות העולם

הישראלית שחלמה על מדליה איכזבה כשנכנעה בשלב מוקדם ליריבה מהונגריה בתוצאה 7:3 והודחה מהמשך התחרויות

בת אל גטרר הודחה היום (חמישי) כבר בסיבוב השלישי באליפות העולם בטאקוונדו הנערכת בקופנהאגן. הישראלית בת ה-21, המתחרה במשקל של עד 57 ק"ג, דורגה שביעית בקטגוריית המשקל שלה בזכות מדליית הזהב אותה השיגה בטורניר מנצ'סטר לפני כחודשיים, אבל על הבמה המרכזית היא לא הצליחה לעמוד בציפיות שהציבה לעצמה ולחזור עם מדליה.

גטרר, שעלתה אוטומטית לסיבוב השני, פתחה את דרכה באליפות עם ניצחון 3:7 בנקודות על ג'סיקה ג'ורדן האוסטרלית, אך לא הצליחה לחלוף על פני ההונגריה אדינה קוטסיס בסיבוב השלישי, והפסידה 7:3 בנקודות.

גטרר דווקא הוליכה 0:2 בתום הסיבוב הראשון, אך לקראת סיום הסיבוב השני הצליחה קוטסיס להשיג שלוש נקודות בבעיטה לאזור הראש של גטרר, שהשיבה בשתי מכות טובות לגוף אשר לא נקלטו במכשור האלקטרוני ולכן לא נרשמו לזכותה נקודות. בפתיחת הסיבוב השלישי הצליחה ההונגרייה שוב לבעוט לאזור הראש של גטרר ועלתה ליתרון 2:6, ועד לסיום הקרב עוד הצליחו כל אחת מהשתיים להשיג נקודה.

בסיום אמרה גטרר המאוכזבת: "קוטסיס היא יריבה ותיקה שלי שכבר ניצחתי לא פעם בעבר בתחרויות חשובות, בין היתר במבחני המיון למשחקים האולימפיים בבייג'ינג. כואב, מאכזב אבל צריך ללכת הלאה, אלמד ממה שקרה כאן ואשתדל לתקן בהמשך, עכשיו אני מקווה שחברי למשלחת יצליחו יותר מחר ומחרתיים".

מחר ייכנסו למעגל התחרויותאניה מירקין ותום חובב. חובב הוגרל בקרב הראשון מול האיטלקי אנדריאנו מנצ'יוצי, כשבסיבוב השני ימתין לו סטיבן לין האמריקאי. מירקין, מדליסטית הארד מאליפות אירופה 2008, הוגרלה בקרב הראשון מול קאריס מוראלס מגואטמאלה, שסיימה רביעית באולימפיאדת אתונה ונחשבת לספורטאית ותיקה ומנוסה. אם מירקין תצליח לעבור לסיבוב השני, מחכה לה משוכה גבוהה נוספת בדמותה של טראן טאי מווייטנאם. מי שינעל מבחינת הישראלים את אליפות העולם הוא הצעיר לירן מלאכי שיתחרה בשבת. מלאכי הוגרל בקרב הפתיחה מול מוסה קיס מצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully