וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן תפס טרמפ על גולדהאר

15.10.2009 / 16:46

הבעלים של מכבי תל אביב ואנשי ההנהלה צפו במשחק בין ארמניה לטורקיה, והחלוץ שלא שיחק חזר איתם במטוסו הפרטי

חלוץ מכבי תל אביב, איליה יברויאן, שלא שותף אתמול (רביעי) בהפסד נבחרת ארמניה לטורקיה, זכה לחוויה מעניינת כאשר את הטיסה הביתה הוא עשה לא פחות ולא יותר במטוסו הפרטי של מיטש גולדהאר. הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב נכח במשחק יחד עם אנשי הנהלת המועדון אביב בושינסקי, עוזי שעיה והמנג'ר אבי נמני, אולם הארבעה התאכזבו לאחר שיברויאן עצמו ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף כלל במשחק. בסיום התלווה החלוץ הארמני אל ראשי המועדון וקיבל טרמפ ספיישל לישראל במטוסו הפרטי של הבעלים.

גולדהאר, שהגיע שלשום לישראל, יהיה נוכח במשחקה של הקבוצה בשבת ברעננה והוא עשוי להישאר בארץ עד משחק הבית הבא בעוד שבועיים נגד הפועל רמת גן בבלומפילד. "הוא בעל הבית, וזה רק מראה על זה שהוא מתייחס ברצינות גמורה למכבי תל אביב וכך זה צריך להיות", אמרו הבוקר בהנהלת המועדון בהתייחסם לביקוריו התכופים של גולדהאר בישראל.

בתוך כך ערכה הבוקר הקבוצה אימון נוסף לקראת המפגש נגד הפועל רעננה בשבת. יברויאן ערך אימון מלא וכמוהו גם ציון צמח, ששב ממסעה של הנבחרת הצעירה לגרמניה. מי ששוב נמצא בספק לשבת הוא הקשר תמיר כחלון שהתלונן בסיום האימון על כאבים חוזרים בשרירי המפשעה וכעת לא ברור אם הוא יהיה כשיר לשבת.

מחר צפויים לנחות בישראל גם הסלובני אנדריי קומאץ' והבוליביאני רונאלד ראלדס ששבים ממשחקי נבחרותיהם במוקדמות המונדיאל. ראלדס לא שותף הפעם במדי בוליביה בגלל צבירת כרטיסים צהובים אולם הוא אינו צפוי להיכלל בסגל הקבוצה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully