וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "אני קרוב מאוד לחזור למילאן"

הקשר האנגלי, שרוצה להגיע למונדיאל והרשים את פאביו קאפלו נגד בלארוס, מעריך את סיכויי חזרתו לרוסונרי ב-95 אחוזים

דייויד בקהאם מאמין שעם פתיחת חלון ההעברות בינואר הוא יחזור לשחק במילאן, בה כיכב בעונה שעברה לפני שנאלץ לחזור ולשחק בלוס אנג'לס גלאקסי כמתחייב בחוזה שלו. אחרי משחקה של נבחרת אנגליה נגד בלארוס (0:3 לאנגליה), בו שותף כמחליף, אמר בקהאם: "זה קרוב מאוד, זה סגור ב-95 אחוזים ואני לא רואה סיבה שזה לא יקרה". אגב, בקהאם נבחר לשחקן המצטיין במשחק הזה למרות ששיחק 32 דקות בלבד.

מעבר לעובדה שהחיבור בין בקהאם למילאן היה מוצלח במיוחד בשנה שעברה, הקשר האנגלי משתוקק לחזור ולשחק באירופה במטרה להגדיל את סיכוייו להשתבץ בנבחרת אנגליה למונדיאל 2010, שאמור להיות האחרון שלו. נשיא מילאן אדריאנו גליאני התייחס לסוגיית בקהאם ואמר: "הגיוני מאוד שבקהאם יגיע אלינו בהשאלה עד ל-30 ליוני". מהנהלת לוס אנג'לס גלאקסי נמסר בתגובה: "אנחנו רוצים להשלים את העסקה עבור בקהאם ועבורנו".

בכל מה שקשור לנבחרת אנגליה ולמונדיאל, נראה שבקהאם חיזק את מעמדו בכל מקרה, לאור מה שאמר עליו בסיום המאמן פאביו קאפלו: "הייתי מופתע. העובדה שהוא שיחק חצי שעה והפך לאיש המשחק הזכירה לי את ברק אובמה, שזכה בפרס נובל אחרי שמונה חודשים בלבד. מה שמרשים אותי מאוד בבקהאם זה שהוא יכול להכנס ל-20 או 50 דקות ותמיד יהיה מרוכז וישחק מצויין".

לגבי מילאן, הקבוצה שאמורה לקלוט בחזרה את בקהאם סובלת מצרות אחרות. הבלם אוגוצ'י אונייו נפצע במשחקה של נבחרת ארצות הברית נגד קוסטה ריקה, והוא צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה שבין שלושה עד ארבעה חודשים. בסוף השבוע הקרוב תחזור מהפגרה הליגה האיטלקית, ומילאן המגמגמת תארח את רומא. חלוצה של רומא, מירקו ווצ'יניץ', עדיין לא כבש השנה ולקראת המשחק הוא ניסה להרגיע את אוהדי קבוצתו כשאמר: "בעבר הבקעתי כמה שערים נגד הרוסונרי ואני מקווה שאוכל לשמור על הרצף שלי נגדם. מעל הכל, אני פשוט רוצה לשבור את הקרח ולחזור להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully