וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "אני עצבני כמו חיה"

מאמן איטליה זעם על אוהדי נבחרתו, ששרקו בוז לשחקנים ב-2:3 על קפריסין: "זאת בושה, היה חוסר כבוד קיצוני כלפינו"

יכולת לא משכנעת ופיגור של שני שערים גרמו לקהל הרב באיצטדיון אניו טארדיני בפארמה ללוות את נבחרת איטליה למחצית עם שריקות בוז מחרישות אוזניים. זה ככל הנראה עדר, ובמחצית השנייה אלופת העולם נהנתה משלושער של אלברטו ג'ילארדינו, כולל אחד בדקה ה-90, וניצחה 2:3 את קפריסין. בנבחרת איטליה, שהבטיחה את עלייתה למונדיאל 2010 כבר אחרי המשחק בשבת באירלנד, הופתעו משריקות הבוז, והמאמן מרצ'לו ליפי זעם על התנהגות האוהדים.

"אני עצבני כמו חיה", רשף ליפי בסיום כלפי האוהדים האיטלקים, "אם מישהו שכח, על המגרש שיחקו אלופי העולם, זה אומר שניצחנו טורניר בהשתתפות הנבחרות הטובות בעולם. הבחורים האלה אלופי עולם, רק השבוע עלינו למונדיאל שבו הם ינסו לזכות שוב באליפות העולם . זה טוב שהם שומעים אוהדים צועקים ברגע שיש קצת קושי?".

ליפי ניצל את העובדה שאיטליה עלתה כבר לגביע העולם, ועלה עם הרכב שונה לחלוטין מזה ששיחק באירלנד, כדי לתת ניסיון לצעירי הנבחרת. לכן ציפה לקצת התחשבות מצד הקבל. "זה קל להריע להם בסיום, אני חושב שזאת בושה. היה חוסר כבוד קיצוני כלפי השחקנים, שנקלעו לבעיה".

גם הקפטן פביו קנבארו לא אהב את מה ששמע מהיציעים. "גמרנו את המוקדמות בלי הפסד, ועלינו למונדיאל, אז הם יכלו לחשוב פעמיים לפני שהם קראו קריאות גנאי. כשמחליפים את כל ההרכב ומעלים 11 שחקנים אחרים לגמרי, לא קל לשלוט במה שקורה במגרש. סבלנו, אבל הצלחנו לחזור".

האוהדים בפארמה ציפו ליכולת גבוהה מצד נבחרתם, וככל הנראה לדבריו של ליפי לפני המשחק הייתה השפעה על הציפיות הגבוהות. "אין נבחרת שיכולה להרגיש עליונה על איטליה", אמר המאמן לפני ההתמודדות, "זה לא אומר שאחנו יותר טובים מכולן". ליפי התייחס לשמועות כאילו פרנצ'סקו טוטי עשוי לחזור למדים הלאומיים ואמר: "הנבחרת לא פתוחה לטוטי, אלא פתוחה בפני כל השחקנים". בופון, שחזר לפארמה בה שיחק בעבר, לא שותף, אך ספג מחמאות ממאמנו. "איטליה אלופה? בופון", אמר ליפי, "אם הוא בכושר הוא נותן שקט לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully