וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה: גור פורת הודח מתפקיד הקפטן

14.10.2009 / 22:56

מספר מילים שסינן הפורוורד לעבר הספסל עלו לו בתפקיד הקפטן. בקבוצה יחתכו את במבה פול או את אשאנטה ג'ונסון

ימים לא שקטים עוברים על הפועל עפולה. הקבוצה שטרם ניצחה משחק אימון מתחילת ההכנה, החליטה להדיח את גור פורת מתפקיד הקפטן, ובימים הקרובים יוחלט מי יחליפו בתפקיד שבין המועמדים אורי כהן מינץ ואבי נניקשוילי. פורת הושעה מאחד מאימוני השבוע של הקבוצה, וזאת לאחר התנהגות בלתי הולמת, על פי אנשי הקבוצה. לטענת אותם גורמים סינן פורת מספר מילים אל עבר חברי הצוות המקצועי במהלך משחק ההפסד מול עירוני נהריה לפני שלושה שבועות, ועל כך הוחלט לא לעבור לסדר היום.

כזכור, בתחילת העונה חזר פורת לעפולה אחרי שנת גלות במכבי חיפה, אך גם חזרתו הביתה לא עברה בצורה חלקה. חודש אחרי שכבר הודיע על חתימתו החרים פורת את אימון הפתיחה של הקבוצה, וזאת לאחר שבקבוצה שינו מספר סעיפים מתוך חוזהו. בסופו של דבר הגיעו הצדדים לעמק השווה, ופורת החל את העונה בתור קפטן.

בינתיים בעפולה לא מסתפקים בצד המשמעתי, וצפויים לחתוך בימים הקרובים את הסנטר במבה פול או את הפורוורד אשאנטה ג'ונסון. בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של השניים, ומהעובדה שעפולה נתקלה בבעיות קשות במשחקי האימון מתחת לסל, ובשלב זה מחפשים בעפולה זר גבוה. בעפולה לא פוסלים ששני השחקנים ישוחררו, אך בשלב זה מתוכנן רק אחד מהשחקנים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully