וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אנחנו צריכים לנצח"

פיני גרשון יודע שאסור למכבי תל אביב למעוד במשחק פתיחת העונה ביורוליג מול לובליאנה בהיכל (חמישי, 21:00, 5+ ו-5 HD)

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן)

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי) עונת יורוליג נוספת, כשתארח בהיכל (20:50, 5+ ו-HD 5).את אולימפיה לובליאנה הסלובנית. המשחק הוקדם לבקשת המארחת, שמיד לאחריו תעשה דרכה לנתב"ג, משם תמריא למסע בן שבוע בארה"ב, למשחקי ראווה נגד ניו יורק ניקס ולוס אנג'לס קליפרס.

רק בתחילת השבוע ערכו שחקניו של פיני גרשון משחק אימון ראשון על הפרקט בהיכל, מול פאנליניוס היוונית. כרטיסים בודדים נמכרו לקראת ההיכל מחר, ו-11,000 צופים יזכו להצצה ראשונה בסגל החדש שבנו הקיץ פיני גרשון ושרון דרוקר.

גרשון: "אם זה היה תלוי בי לא היינו נוסעים לארה"ב"

פיני גרשון אמר במסיבת העיתונאים: "עם הקבוצה שלנו והשחקנים שלנו ויתרון הביתיות, אנחנו צריכים לנצח, ואני לא אומר שהפער חשוב, אנחנו רק רוצים לנצח ולנסוע לשדה התעופה. אם ננצח מחר בקלות תגידו שזה קל, ואם זה יהיה צמוד תגידו שאנחנו לא טובים. לא השתנה שום דבר. אנחנו משחקים בבית, ויש לזה יתרונות וחסרונות למשחק ראשון. יש רצון גדול אצל השחקנים להראות יכולת טובה, כמובן שכולם רוצים לשחק ולא יכולים".

על מצב ההכנה של קבוצתו אמר גרשון: "היה אימון מאוד אינטנסיבי, אנחנו מוכנים מנטלית למשחק. שחקנים עם ניסיון מנתבים את הלחץ למקומות טובים, יכול להיות שמחר האחוזים כתוצאה מכך ירדו, זה מאוד ייתכן, לפחות בתחילת המשחק".

על מסע משחקי הראווה של הצהובים מול קבוצות ה-NBA אמר גרשון: "אם זה היה תלוי בי לא היינו נוסעים לארצות הברית, ובמצב הנתון מבחינה כלכלית וחוזית היה קשה לצאת מזה, ואנחנו נצטרך לשחק כמו שמכבי יודעת ורוצה, נשלב גם את המשחקים האלה במטרות שלנו, רק ששום דבר לא משמח בעניין הזה כי אחר כך יש לנו משחק קשה בטאו ומשחק קשה בליגה".

כשנשאל האם הוא מרגיש שיש לו משהו להוכיח העונה אמר גרשון: "העונה הראשונה שלי באולימפיאקוס הייתה טובה וגם הקודמת. אם תשאל אותם אם הם היו רוצים להשאיר אותי אז הייתי נשאר. אני מאוד מרוצה ממה שקרה לי בשלוש השנים האחרונות. אני לומד כל שנה, גם מדברים טובים וגם משגיאות".

דיאור פישר, שהתאושש מהמלחה שהשביתה אותו מהמשחק מול פאנליניוס, אמר: "אני מאוד מתרגש ומאוד שמח לפתוח את העונה. כל האימונים שעשינו עד עכשיו אמורים לעזור לנו להיות מוכנים למחר. שיחקנו מול לובליאנה בשנה, וחבר שלי, מאטו וולש, משחק שם ויהיה נחמד לשחק מולו. אני אוהב לשחק כאן באולם הזה. זה הקהל הכי טוב שיש. נבוא להילחם חזק ולהראות לתל אביב איזו קבוצה אנחנו".

אלן אנדרסון אמר: "אני יודע שיש להם שחקנים מנוסים והם קבוצה טובה, שמעתי על מה שהולך פה בימי חמישי, אני מתרגש לראות את האולם מלא". צ'אק איידסון: "זה זמן כיפי של העונה, אנחנו יודעים מספיק על לובליאנה, זו קבוצה מאומנת וטובה. אם נבוא ונשחק כקבוצה ננצח".

מאמן לובליאנה, יורי זדובץ', אמר: "למכבי יש קבוצה חדשה והיא תצטרך זמן לפתח כימיה בין השחקנים, אבל יש להם שחקנים טובים מאוד ועם הזמן הם ישחקו טוב יותר ויותר. אותו המצב נכון גם לגבינו. לובליאנה בסלובניה היא כמו מכבי בישראל, התקשורת מצפה שננצח את כל המשחקים, גם את המשחק מחר".

מזרחי: "כבוד גדול לארח את ישיבת הנהלת היורוליג"

לאחר דבריהם של המאמנים ערך ג'ורדי ברתומאו, מזכ"ל היורוליג, מסיבת עיתונאים משלו יחד עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לכבוד משחק הפתיחה הרשמי של עונת היורוליג 2009/2010, בה אמר מזרחי: "זה כבוד גדול לנו לארח את ג'ורדי בורתמיאו ואת ישיבת הנהלת היורוליג שתתקיים מחר בצהריים בתל אביב. אני מאחל לכולם עונה טובה וספורטיבית, ונראה מי יהיו הקבוצות שיגיעו לפיינל פור בפאריס".

בורתמיאו הוסיף: "אנחנו גאים לפתוח את העונה העשירית של היורוליג בתל אביב עם המשחק בין מכבי תל אביב ללובליאנה. כשהתחלנו את הליגה היו לנו 15 גופים ששידרו אותנו, היום יש 60. משדרים את היורוליג ב-171 מדינות. אנחנו עובדים עם פיב"א בשביל לשפר את הכדורסל האירופאי. אנחנו יודעים שיש עוד הרבה דברים שצריך לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully