וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל סגרה את הקמפיין ב-0:0 עם שוויץ

משחקו האחרון של קשטן בתפקיד דווקא היה סביר, אך לא ממש השכיח את הקמפיין הנוראי. ידין הורחק בדקה ה-59. טוב שנגמר

אז זהו זה. קמפיין נורא ואיום שמאמן הנבחרת, הנבחרת עצמה, אוהדיה, התקשורת וכל מה שביניהם לא ירצו לזכור, הגיע סוף כל סוף הערב (רביעי) לסיומו. אמרו לנו שזה הבית הכי קל בתולדות נבחרת ישראל; סיפרו לנו שיוון ושוויץ הן לא רמה; הציגו לנו את לטביה, מולדובה ולוקסמבורג כבאנקר - שלוש נקודות בטוחות. מנו עבורנו את הלגיונרים שלנו מעבר לים; הכל היה מוכן. על הנייר, כבר היינו בדרום אפריקה - כל מה שהיינו צריכים לעשות זה לסגור עניין עם הפורמאליות הזו, של ממש לשחק כדורגל על הדשא.

שחקן נבחרת ישראל, טל בן חיים, מול שחקן נבחרת שוויץ, טרנקילו בארנטה. AP
משחק משעמם מכל כיוון. בארנטה מול בן חיים/AP

סוף סוף זה נגמר

ובזה, מתברר שאנחנו קצת פחות טובים. הנה, הגיע לו המחזור האחרון של הקמפיין הזה, ושוב לא באמת היה לנו סיכוי של ממש להעפיל לגביע העולמי. יוון עשתה את שלה ולא מעדה מול לוקסמבורג, והנבחרת שלנו אמנם לא הפסידה הערב בבאזל מול שוויץ, אבל גם לא ממש היתה קרובה לנצח. מעבר למחשבות על נס או סיומת בטעם טוב, למשחק הערב היתה גם חשיבות ממשית נוספת. התיקו, בצירוף הניצחון של רומניה על איי פארו, עשוי להוריד את הנבחרת לקבוצת הדירוג השלישית באירופה. את הבית הזה, כך או כך, סיימה נבחרת ישראל במקום הרביעי בלבד, אחד מתחת ללטביה האימתנית.

השינוי המשמעותי של קשטן בהרכב הערב לעומת המשחק מול מולדובה בשבת היה בקישור, כשגילי ורמוט ירד לספסל לטובת קשר אחורי נוסף בדמות בירם כיאל, כאשר בחוד פתח הפעם רוברטו קולאוטי לצד אליניב ברדה. למרות השינויים, ישראל בעיקר התגוננה, ולמעשה לא הגיעה להזדמנויות של ממש. מנגד, שוויץ ידעה שנקודה תספיק לה כדי להבטיח את המקום הראשון בבית וגם היא שיחקה בהתאם: המארחת בעצמה לא הגיעה להזדמנויות רבות, אבל ההגנה היעילה שלה דאגה למנוע מפלה אפשרית.

האירוע היחיד שראוי לציון מהמשחק הזה התרחש בדקה ה-59, כשאביחי ידין ביצע עבירה טפשית במרכז המגרש וקיבל כרטיס צהוב שני. בסופו של דבר, כאמור, זה הסתיים ב-0:0 שלא באמת אומר הרבה לכאן או לכאן. ישראל קיבלה שלל הזדמנויות שונות להעפיל למונדיאל או להצלבה הרבה לפני המשחק הזה, ולא עשתה את זה. הערב, על אף המשחק הסביר, הכדורגל הכחול-לבן לא ממש השתנה, ומתברר שלפעמים בכדורגל יש גם צדק: לנבחרת הזאת לא מגיע לעלות לטורניר בינלאומי כלשהו, ועל כן היא לא תהיה שם. התחלנו את הערב הזה עם תקווה לנס באתונה, וסיימנו אותו עם המציאות האפורה של באזל. אבל אל דאגה - ליורו 2012 כבר נעלה, ובקלות.

מהלך המשחק

דקה 11 - מבצע אישי יפה של בירם כיאל הסתיים בבעיטה חלשה ברגל שמאל שחלפה ליד הקורה של וולפלי.

דקה 31 - פיליפ סנדרוס עלה ראשון לכדור קרן משמאל ונגח כדור קשתי החוצה.

דקה 34 - כדור חופשי נהדר של טרנקילו בארנטה חלף סנטימטרים ספורים לצד הקורה השמאלית של אוואט.

דקה 59 - אביחי ידין ביצע עבירה מטופשת במרכז המגרש והורחק בכרטיס צהוב שני.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, אבי סטרול, טל בן חיים, יואב זיו; בירם כיאל, תמיר כהן, אביחי ידין, יוסי בניון; רוברטו קולאוטי (איתי שכטר, 69), אליניב ברדה (גילי ורמוט, 85).

הרכב נבחרת שוויץ: מרקו וולפלי, סטפן ליכשטיינר, פיליפ סנדרוס, סטפן גריכטינג, כריסטוף ספייכר, מרקו פדאלינו, גלסון פרננדס, גוקהאן אינלר, טרנקילו בארנטה, ארן דרדיוק (אלכסנדר פריי, 70), בלייס אנקופו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני נבחרת שוויץ חוגגים העפלה למונדיאל. רויטרס
והיתה גם נבחרת שמחה הערב. השוויצרים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully