וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: גטרר תפתח מול יריבה מאלג'יריה או איטליה

הישראלית דורגה שביעית בהגרלה והוקפצה לסיבוב השני באליפות העולם. חובב מול יריב איטלקי, הגרלה קשה למירקין

בקופנהאגן בירת דנמרק נפתחה היום (רביעי) אליפות העולם בטאקוונדו ומחר תיכנס למעגל התחרויות הנציגה הראשונה של ישראל, בת אל גטרר, במשקל עד 57 ק"ג. גטרר בת ה-21 דורגה שביעית בקטגוריית המשקל שלה, זאת בעיקר בשל מדליית הזהב אותה השיגה בטורניר מנצ'סטר היוקרתי לפני כחודשיים.

העובדה שגטרר מדורגת, הקפיצה אותה אוטומטית לסיבוב השני והיא תמתין שם למנצחת בין קאינה קאדר מאלג'יריה לבין ג'סיקה ג'ורדן מאוסטרליה. המנהל המקצועי של הנבחרת עדי דוידוב לא ידע היום להגדיר האם ההגרלה של גטרר קשה או קלה :"אין לנו יותר מידי מידע על שתי המתמודדות, אבל אנחנו נשיג אינפורמציה ובת אל תגיע מוכנה".

ביום שישי ייכנסו למעגל התחרויות עוד שני ספורטאים ישראלים, אניה מירקין ותום חובב. האחרון חזר לפעילות לפני פחות משנה, בסיום חופשה ארוכה שלקח לעצמו אחרי שכשל בהשגת כרטיס ההשתתפות בבייג'ין. חובב הוגרל בקרב הראשון מול האיטלקי אדריאנו מנצ'יוצי.

לצוות המקצועי, דוידוב ויחיעם שרעבי המאמן, יש מספיק מידע לגבי האיטלקי: "יש לנו קרבות שלו בווידיאו מהאוניברסיאדה ומתחרויות בסבב העולמי", מסביר דוידוב. "מדובר בספורטאי טוב, אבל ללא תארים משמעותיים בקריירה. מבחינת תום זו הגרלה סבירה". אם חובב יעבור את האיטלקי ימתין לו האמריקני סטיבן לין שעלה לסיבוב השני אוטומטית.

מי שקיבלה את ההגרלה הקשה ביותר היא אניה מירקין, מדליסטית הארד מאליפות אירופה 2008. מירקין הוגרלה בקרב הראשון מול קאריס מוראלס מגואטמאלה. מדובר בספורטאית שהשיגה את המקום הרביעי במשחקים האולימפיים באתונה ונחשבת למתחרה ותיקה ומנוסה. אם מירקין תצליח לעבור לסיבוב השני, מחכה לה משוכה גבוהה נוספת בדמותה של טראן טאי מווייטנאם, גם כאן מדובר בספורטאית מנוסה וטובה. גם בשלב השלישי, אם תגיע אליו, מצפה לה קרב קשה לשם תעפיל ככל הנראה קרולין פישר מבריטניה. דוידוב: "אניה אכן קיבלה את ההגרלה הקשה מכולן, אבל אניה גם משתייכת לאותם ספורטאים שיריבים איכותיים מוציאים ממנה את המיטב".

מי שינעל מבחינת הישראלים את אליפות העולם הוא הצעיר לירן מלאכי שיתחרה בשבת. מלאכי הוגרל בקרב הפתיחה מול מוסה קיס מצרפת. דוידוב: "קיס הוא ספורטאי מוכר שביקר בישראל כבר מספר פעמים. בסך הכל מדובר בספורטאי טוב שלא הצליח להגיע להישגים משמעותיים. צריך לזכור שהבאנו לכאן את לירן רק כדי שיספוג מהאווירה ויתנסה. כל מה שלירן יצליח לעשות כאן ייחשב כבונוס לכולנו".

אל הנבחרת הצטרף גם רומן רוסינוב, שמשמש כיריב אימונים. את המשלחת הישראלית משלים הפיזיותרפיסט יוסי בלאייר. האליפות כולה תועבר בשידור חי באתר האינטרנט של ההתאחדות הישראלית לטאקוונאדו, www.isr-tkd.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully