וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "יש לנו שחקנים מצוינים, הם לא פה"

מאמן נבחרת הנוער סגר קמפיין מאכזב (1:1 עם פולין) ולא שכח את גדיר: "זו פציעה שאפשר לשחק איתה". הנערים הושפלו בפולין

שרון בוקוב

צפו בדבריו של אלי אוחנה

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כשהיא ללא נקודה או שער זכות בבית המוקדמת אותו היא מארחת, התייצבה הערב (רביעי) נבחרת הנוער של ישראל למשחק הנעילה מול פולין, כאשר רק ניצחון גבוה בצירוף הפסד של דנמרק לאזרבייג'אן יעניק לה את הכרטיס לאליפות אירופה. אלא שדנמרק עשתה את העבודה שלה בקלות והכריעה את המשחק כבר במחצית הראשונה בדרך ל-0:3 ולשלב העילית, ושחקניו של אלי אוחנה שוב לא ניצחו, אבל יכולים להתנחם אולי בשער ראשון ו-1:1 מול הפולנים.

שוער הפועל תל אביב, אריק ינקו, שהוציא שלושה כדורים מהרשת מול אזרבייג'אן ונכנע לשער דני בדקת הסיום ביום ראשון, ספג בדקה ה-25 מרגלי תומאס חולוטה. שלומי לוי, שחקן בני יהודה, איזן עם שער הבכורה של ישראל בטורניר בדקה ה-40. עד לסיום לא השתנתה התוצאה, ועוד טורניר מאכזב הסתיים עבור נבחרת ישראלית.

אוחנה לא נרגע מפרשת גדיר

המאמן אלי אוחנה אמר בסיום המשחק: "תחושה של אכזבה גדולה מזה שלא עלינו. המשחק הראשון הוא הגורם העיקרי, ודיברו עליו כל כך הרבה, אבל משהו לא מובן קרה שם. מי שראה אותנו נגד דנמרק ואפילו היום, אנחנו יודעים לתת פייט ליריבות חזקות. עמדנו בצורה מצוינת היום, יצרנו מצבים ויכולנו לנצח, אבל בשורה התחתונה זו אכזבה מאוד גדולה".

המאמן הוסיף: "כל אלה שאוהבים כדורגל לא אוהבים לשמוע תירוצים, אבל זה הכדורגל בעיקר בטורניר שכזה. משחק אחד שאתה לא מגיע והוא עולה בקמפיין. יש לנו בגיל הזה שחקנים מצוינים, הם לא פה פשוט. זה גולסה, גדיר, אסולין שבברצלונה - זה לא דור כזה גרוע. בטוח שהיו דורות מוכשרים יותר".

אוחנה לא שכח גם את סוגיית פציעתו של מוחמד גדיר: "אין לי ספק שהייתה לו בעיה ברגל, אבל זו פציעה שאפשר היה לשחק איתה גם היום וגם ביום ראשון. הוא החליט שלא לבוא מסיבה של פציעה, ואני מכבד את זה. זו זכות לשחק בנבחרת. אם הייתה לי האופציה להזמין אותו לטורניר החורף? לא הייתי מזמין אותו, חד משמעית".

על המשך דרכו בנבחרת, אמר: "החוזה שלי נגמר ביולי, ונראה מה יקרה עד אז. אני ממשיך כמאמן, יש לנו את טורניר החורף וצריך לבנות תוך שבועיים-שלושה נבחרת חדשה לגמרי בשנתון צעיר. בטורניר הזה התוצאות לא יהיו חשובות, אנחנו צריכים לחבר נבחרת".

הנערים הושפלו בפולין

אחרי ניצחון נאה 1:6 על ארמניה והפסד 2:0 לאוסטריה שגרר תלונות נגד השיפוט, התייצבה נבחרת הנערים של טל בנין למשחק על כל הקופה מול המארחת של בית המוקדמות, פולין. ישראל הייתה צריכה נקודה כדי להעפיל לשלב העילית, אך קרסה מהרגע הראשון והובסה היום (רביעי) 7:0 על המשטח המושלג בפולין.

בנין ועוזרו גדי ברומר קיוו להופעה טובה של שחקניהם בדרך להבטחת המקום בשלב הבא, אך כבר במחצית נקלעו לפיגור גדול של 3:0, משערים של נאלפה, בייזבסקי ורומאצ'ו. במחצית השנייה רק התעצמה ההשפלה, כשנאלפה משלים צמד אישי וגם ויקטורסקי, פז'יבלייקו ודרובניאק משתתפים בחגיגה הפולנית.

הנבחרת סיימה למעשה את הבית המוקדם במקום השלישי, כשמקדימות אותה אוסטריה ופולין. שתי הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר במקום השלישי מתוך 13 הבתים ממשיכות האלה, אך הפרש השערים השלילי מנע זאת מישראל. מדובר בעוד רגע כואב עבור נבחרות ישראל, המצויות בשרשרת כשלונות שהתחילה עם הנבחרת הבוגרת ונמשכה עם התוצאות המביכות של נבחרת הנוער.

עדכון ראשון: 17:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully