וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמן מאייר תולה את המגלשיים

אחד מגולשי הסקי הטובים בהיסטוריה החליט לפרוש בגיל 36, קצת לפני תחילתו של סבב גביע העולם: "אני רוצה להישאר בריא"

אולי כאן בארץ הרמן מאייר לא נחשב לאגדה, אבל מבחינתם של האוסטרים מדובר ככל הנראה בספורטאי מספר 1 של המדינה בכל הזמנים. הרמן מאייר הוא אחד מגולשי הסקי האלפיני הטובים בהיסטוריה, והיות ומדינתו אוסטריה היא המעצמה הגדולה בעולם בענף הזה, הודעת הפרישה של מאייר אתמול (רביעי) היכתה את המדינה בלא מעט אמוציות.

מאייר בן ה-36 זכה ארבע פעמים בסבב גביע העולם, ובנוסף קטף שלושה תארים באליפויות העולם ועוד שניים במשחקים האולימפיים. למי שלא עוקב מקרוב אחרי הספורט הזה, יתכן והוא זכור בתור הספורטאי שכמעט ואיבד את רגלו בתאונת אופנוע קשה, אבל חזר בסופו של דבר להתאמן אחרי שנתיים כדי להפוך ולהיות שוב הגולש הטוב בעולם. מי שדווקא עוקב אחרי הספורט זוכר בודאי את ההופעה ההרואית שלו מהמשחקים האולימפיים נגאנו 1998. אחרי שהתרסק על שתי גדרות בטיחות במהירות שיא בקטגוריית הדאונהיל, מאייר התאושש מהפציעה כעבור 72 שעות בלבד כדי לנצח בקטגוריה ה"סופר ג'י", ועוד לאחר מכן הוסיף מדליית זהב נוספת בסלאלום הענק.

"חשבתי על זה הרבה והחלטתי באופן ספונטני שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר לפרוש", סיפר מאייר שהיה מתוכנן להשתתף גם השנה בסבב גביע העולם. כיום אני בריא, ואני רוצה להישאר במצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully