וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: ”בחלומות אני רואה פיינל פור"

14.10.2009 / 11:58

מכבי ראשל"צ ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה והמאמן טען: ”יש פה את הפוטנציאל הלא ממומש הכי גדול בארץ”

מכבי ראשון לציון קיימה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת עונת המשחקים 2009/10, בלשכת ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, ובנוכחותו. לקבוצה זו מסיבת עיתונאים שלישית מאז הסתיימה העונה שעברה, לאחר שבפעמיים הקודמות הכריזה הקבוצה על מינויו של אפי בירנבוים למאמן הקבוצה ועל החתמתו של קפטן נבחרת ישראל לשעבר, מאיר טפירו. כמו כן הציגה הקבוצה הבוקר באופן רשמי את הספונסר החדש שלה, חברת "אופיצי", המציעה פתרונות בנייה.

"מזכירים הרבה את מכבי תל אביב, ואני חייב להגיד שזה המועדון שהייתי בו הכי מעט זמן בקריירה שלי", פתח בירנבוים. "הקריירה שלי שזורה עם הרבה מועדונים בארץ וניסיתי לעשות עבודה ולהרים אותה לרמה הכי גדולה בכדורסל הישראלי, ואני לא הולך לגעת בזה. הפוטנציאל פה, הלא ממומש, הוא הכי גדול בארץ. זה מועדון שיש לו גם אולם חדש, שמעט מאוד מאמנים התברכו בו, וגם מחלקת נוער, שמהווה חלון ראווה לקבוצה הבוגרת. אני מבקש רק סבלנות".

"בחלומות אני רואה את הקבוצה בפיינל פור, אבל אנחנו לא בחלומות, אנחנו עובדים, זו שאיפה", המשיך בירנבוים. "המטרה שלנו היא להגיע לחלק העליון של הטבלה. יש לנו הגרלה קשה מאוד, אבל יש לי סגל שחקנים, שאני ורועי חגאי, העוזר שלי, מקווים להגיע ביחד איתו גבוה מאוד. כולם מדברים על טפירו, וטפירו הוא שחקן שיודע לעשות את השחקנים שלצידו יותר טובים. יש לנו את ארז מרקוביץ', שהוא הגבוה הישראלי הכי טוב שיש. אבי בן שימול הוא אחד השחקנים עם הפוטנציאל מבין הגדולים בליגה. אנחנו מקווים שהוא יפרוץ, שלא יהיה כוכב, שיעמוד בציפיות שלנו ממנו. הוא צריך להיות מרוכז ולהמשיך לעשות את מה שהוא רוצה. מאיר כל הזמן מדבר איתו, והוא בעצמו יודע שלפעמים צריך מזל ולהמשיך לעבוד כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully