וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז כועס על השארת ג'רארד בסגל

הקפטן הפצוע נטש את אימון הנבחרת אחרי עשר דקות ובניטז ידרוש הסברים מההתאחדות. קאפלו ייתן קרדיט לפרדיננד

אחרי הביקורות של פאביו קאפלו כלפי בלם נבחרת אנגליה ריו פרדיננד, העיתונאים המקומיים כבר הכינו כותרות על ניפויו של בלם מנצ'סטר יונייטד מסגל הנבחרת. הרקע - אשמתו של פרדיננד בשער נגד אוקראינה שניצחה את אנגליה 0:1, והעובדה שזה לא היה השער היחיד שספגה אנגליה בקמפיין, בו נשא פרדיננד את האחריות (היה עוד שער בתיקו 2:2 נגד הולנד). ראוי לציין כי אנגליה הייתה אחת הנבחרות הראשונות שהבטיחו את עלייתן האוטומטית למונדיאל 2010.

למרות הכל, קאפלו השאיר את פרדיננד בסגל לקראת המשחק היום (רביעי) נגד בלארוס. המאמן האיטלקי הודיע כי שוחח כבר פעמיים עם פרדיננד על אותו מהלך שהביא לשער, וכי הוא מתכוון לעשות זאת שוב. "דיברתי עם ריו ביום שני ומאז דיברנו פעם נוספת. שוחחנו כמובן על הרגע שבו הוא גרם לפנדל. אני אאלץ אותו לצפות שוב ושוב בדיסק של המשחק כדי להבין מה קרה שם ולנתח את הטעות. למרות זאת לא חשבתי לנפות אותו מהמשחק נגד בלארוס. הוא כשיר והוא יפתח בהרכב, כי עדיין מדובר באחד משחקני ההגנה הטובים באנגליה".

ובינתיים ליברפול תדרוש הסברים מההתאחדות האנגלית על כך שסטיבן ג'רארד החזיק מעמד רק עשר דקות באימון הנבחרת. המנג'ר רפא בניטז כועס על כך שהקפטן שלו נשאר בסגל למרות שהוא נפצע במפשעה בהפסד 1:0 לאוקראינה בסוף השבוע האחרון. כעת נמצא קשרה של ליברפול במירוץ נגד הזמן כדי להיות כשיר למשחק הליגה בסוף השבוע נגד סנדרלנד בשבת. ג'רארד עצמו אמר עוד לפני האימון אתמול שהוא מרגיש כשיר מספיק כדי להישאר בסגל הנבחרת לפני המשחק נגד בלארוס, אבל האירועים אתמול הראו כאמור מציאות אחרת.

כאמור מהר מאוד מפתיחת האימון התברר שג'רארד מתקשה לתפקד. בניטז ידרוש כעת לדעת מדוע בצוות הרפואי של הנבחרת לא לקחו ברצינות את הפציעה שלו ומדוע לא מחזירים את השחקן חזרה לאנפילד כדי לבדוק את חומרת פציעתו. "הוא נשאר איתנו", אמר פאביו קאפלו, שהגן על ההחלטה.
"דיברנו אחרי המשחק נגד אוקראינה והוא חשב שהוא כשיר", הוסיף המאמן. "הוא התאמן איתנו אבל אחרי עשר דקות הוא הרגיש את זה. זו לא בעיה גדולה. הוא יהיה כשיר תוך יומיים או שלושה. לשבת כשליברפול תשחק, המנג'ר יחליט. יש להם את ליגת האלופות אחרי זה, לא בעיה גדולה".

סוון גוראן אריקסון מועמד לצפון קוריאה

מי שחשב שסוון גוראן אריקסון יסתפק בפרוייקט של נוטס קאונטי, טועה. השבדי, שהפך בקיץ האחרון לנשיא המועדון האנגלי מהליגה הרביעית לאחר שנכשל עם נבחרת מקסיקו, עשוי להגיע לגביע העולם בדרום אפריקה כמאמנה של נבחרת צפון קוריאה.

אתמול (שלישי) המריאו אריקסון ויו"ר נוטס קאונטי פיטר טרמבלינג לצפון קוריאה כדי להיפגש לשיחות רשמיות עם ראשי ההתאחדות במדינה.

בניטז הואשם, אך לא נענש

מנג'ר ליברפול רפא בניטז הועמד בפני וועדת משמעת של התאחדות הכדורגל האנגלית ביום שלישי, בעקבות העלבת שופט במשחק בו הפסידה ליברפול לטוטנהאם באוגוסט (1:2). בניטז הואשם, אך לא נענש.

הדיינים במקרה הזה האשימו את בנטיז בשניים משלושה סעיפים שהיו קשורים להעלבת שופט, אבל בחנו את עברו ה"נקי" של המנג'ר הספרדי והחליטו להסתפק באזהרה בלבד. הדיון בעניינו של בנטיז עורר עניין רב במיוחד לואר העובדה כי בעוד מספר ימים יתקיים דיון דומה בעניינו של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully