וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד לא הגענו לרמה תחרותית"

מאמן לובליאנה יורי זדובץ' נשמע פסימי במיוחד לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, ומאמין שקבוצתו תתגבש רק בעוד חודש

בעוד ששאר קבוצות היורוליג יפתחו את העונה שלהן בשבוע הבא, אלופת סלובניה אולימפיה לובליאנה "נתקעה" עם משחק מוקדם מול מכבי תל אביב כבר ביום חמישי הקרוב (21:00), ומאמנה יורי זדובץ' לא משתגע על הרעיון הזה. מעבר לעובדה שמכבי תל אביב ניצחה ב-11 משחקי הפתיחה הביתיים האחרונים שלה ביורוליג, הסלובנים פשוט לא מוכנים לעונה וזה ניכר היטב בסוף השבוע האחרון, כשהובסה על ידי זדאר בליגה האדריאטית.

"עבורנו פתיחת העונה ביורוליג מוקדמת מדי, הקבוצה עדיין רחוקה מהרמה שאנחנו מצפים לה ואנחנו חייבים עוד אימונים ומשחקי אימון כדי להגיע לרמה תחרותית בליגה הזאת", אמר זדובץ' לקראת היציאה לישראל. המאמן הסלובני הוסיף: "הבעיה הגדולה ביותר שלנו כרגע היא לשמור על יציבות לאורך 40 דקות משחק. אנחנו יכולים לתת דקות טובות, אבל לאחר מכן לשחק כאילו שרק עלינו על הפרקט. חוץ מזה יש לנו בעית פציעות, ולאדו אילייבסקי לא בא לישראל בגלל שנפצע בשריר שבו נותח בקיץ, וסאני בצ'ירוביץ' סובל מכאבי גב. למרות הכל באנו לישראל כדי לתת את המשחק הכי טוב שנוכל וכדי להראות שבתוך חודש הקבוצה שלנו תהפוך למשמעותית ביורוליג".

עם נחיתתו הוסיף זדובץ' כי לקבוצתו יש בעיות, אך הוא לא מאבד תקווה: "מכבי תל אביב פייבוריטית. יש לנו בעיה דומה לזו של מכבי מכיוון שיש לנו קבוצה חדשה. שתי הקבוצות יצמחו במהלך העונה. כשחקן נהניתי לשחק נגד מכבי תל אביב, יש פה אנשים שאוהבים כדורסל. זה רק משחק אחד וזה מבחן טוב עבורינו כי זה משחק ראשון. זו הזדמנות עבורי לראות את המנטליות של השחקנים".

שחקן הקבוצה סאסו אוזבולט הוסיף: "לאף קבוצה לא קל לשחק בהיכל נוקיה ובמיוחד לנו, שאנחנו מפגרים בהכנות. המטרה שלנו היא לשחק סגור ולקוות שבדקות האחרונות תהיה לנו הזדמנות להפתיע את אחת הקבוצות הפייבוריטיות ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully