וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשארינאס וסונדרס עצבניים

הכוכב והמאמן של וושינגטון וויזארדס הגיעו עם עודף מוטיבציה וניצחו את הפיסטונס 98:101. בוסטון ניצחה בניו ג'רזי 88:91

חמישה משחקי הכנה נערכו לפנות בוקר (רביעי) באנ.בי.איי, כאשר דטרויט פיסטונס רשמה את הפסדה הראשון בקדם העונה, כשנכנעה באולמה לוושינגטון וויזארדס 101:98. פליפ סונדרס, מאמנה לשעבר של הפיסטונס, התמודד נגדה בפעם הראשונה מאז שפוטר על ידי ג'ו דומארס, ונעזר בגילברט ארינאס כדי לנקום. אחרי שארינאס הוביל את וושינגטון ליתרון של 7 נקודות ברבע השלישי, בן גורדון ביצע מהפך לקראת הסיום והעלה את הפיסטונס ל-90:91. הוויזארדס הגיבו בריצת 1:7 וסגרו עניין.

ארינאס הגיע למשחק הזה אחרי שנקנס בסכום של 25 אלף דולר, מאחר ולא ציית לחוקי הליגה בכל הקשור לראיונות בתקשורת. נראה שהפרשה הזאת רק עזרה לו על הפרקט, וארינאס הוביל את הוויזארדס עם 24 נקודות ב-28 דקות (9 מ-11 מהשדה). אנטואן ג'יימיסון הוסיף 15 ו-11 ריבאונדים, קרון באטלר וג'וואלי מקגי הוסיפו 12 כל אחד. ווי ביינום הוביל את הפיסטונס עם 23 נקודות, ריפ המילטון קלע 14 והרוקי אוסטין דיי סיים עם 10.

ניו ג'רזי - בוסטון 91:88

זה היה משחקה הראשון של הנטס ב"פרודנטיאל סנטר" בניוארק (אותו היא בוחנת כאולם ביתי פוטנציאלי בעתיד), אבל מי שהסתדר מצויין עם האולם הזה היה דווקא רייג'ון רונדו, שנראה מוכןלגמרי העונה ובלט בסלטיקס עם 18 נקודות ו-13 אסיסטים, כשמעליו ברשימת הקלעים ראשיד וואלאס שסיים עם 20. "זה עדיין משחק ורציתי לנצח, אנשים לא לובשים מדים כדי לעלות ולהפסיד. אולי יש כאלה שלא לוקחים את המשחקים האלה ברצינות, אבל אני תמיד משתוקק לנצח", הסביר בסיום רונדו את התצוגה הנפלאה שלו לאורך 40 דקות.

דווקא הנטס היו צריכים את הניצחון הזה יותר, בשביל המורל. בסופו של דבר זה היה ההפסד הרביעי שלהם בארבעה משחקי הכנה, למרות שהובילו 47:60 בסיומה של המחצית הראשונה. ניו ג'רזי עוד הובילה בהפרש של שבע נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל רונדו לא עצר ועשה בסופו של דבר את המהפך עבור הסלטיקס. קורטני לי הוביל את הנטס עם 21 נקודות, כריס דגלאס-רוברטס הוסיף 19.

משחקים נוספים בהמשך...

5 מ-5 למג'יק

ניו יורק ניקס - פילדלפיה 93:85

אלטון ברנד שהיה פצוע בכתף רק הולך ומשתבח ובפילדלפיה ציינו בזכותו היסטוריה קטנה - זו הפעם הראשונה שהסיקסרס משיגים רצף של ארבעה ניצחונות במשחקי אימון מאז 1978. ברנד סיים עם 20 נקודות (8 מ-12 מהשדה), חצי מהן הושגו ברבע השלישי אז הצליחה פילדלפיה להתגבר על מחצית אפורה ולהשתלט לגמרי על המשחק. ת'דאוס יאנג הוביל את פילדלפיה עם 26 נקודות ואנדרה איגודאלה סיים עם 15. אל הארינגטון קלע 18 לניקס, ווילסון צ'נדלר תרם עוד 16.

ניו אורלינס - אורלנדו 121:86

גם המג'יק שמרו על מאזן מושלם במשחקי קדם העונה, וסיפקו לפנות בוקר את התצוגה המשכנעת ביותר. וינס קרטר, שקלע 13 מ-18 הנקודות שלו ברבע הראשון, הוביל את אורלנדו ליתרון מבטיח של 26 נקודות כבר במחצית. ההורנטס הצליחו להחזיר את המשחק לחיים עם ריצה של 0:9 ברבע השלישי, אבל אז נגמר להם המצבר שוב, מה שאיפשר לאורחים מפלורידה לברוח מחדש ופשוט לחגוג. ריאן אנדרסון הוביל את המג'יק עם 22 נקודות, מיקאל פייטרוס סיים עם 19. דלונטה ווסט קלע 14 לניו אורלינס, כריס פול תרם 13 ו-6 אסיסטים.

מילווקי - שיקאגו 87:86

זה היה אחד המשחקים היותר צמודים של הערב. הבאקס השוו את התוצאה פחות מדקה לסיום, אבל היו גם אלה שהחטיאו בהתקפה האחרונה במשחק ולא ניצלו שתי החטאות מהעונשין של ג'יימס ג'ונסון. שיקאגו הייתה רחוקה מלהבריק, אבל התנחמה ביום מצויין של ג'ואקים נואה, שסיים עם 20 נקודות ו-16 ריבאונדים. טאג' גיבסון הוסיף 15 ו-10 ריבאונדים לבולס. האקים ווריק בלט במילווקי עם 25 נקודות, ארסן איליאסובה הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully