וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: כמעט כל הביתיות הפסידו

מכבי ת"א הדאבליסטית שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:3 על קרית אתא. סגנית האלופה, הוד השרון, הפסידה לארזים רעננה

מי אמר שהביתיות נותנת יתרון כלשהו? במחזור השני בליגת העל בכדורעף ארבע קבוצות סיימו הערב (שלישי) עם ניצחון חוץ (מתוך חמישה משחקים). הראשונה שעשתה זאת היא הדאבליסטית, מכבי תל אביב, שיצאה למשחק חוץ באולם גבעת הרקפות אצל עירוני קרית אתא וחזרה עם 0:3 משכנע. מדובר במשחק אחרון לפני הקרב בגביע האתגר האירופי נגד סטוריטל מינסק הבלארוסית. כ-150 צופים ראו את שון פייגה וחבריו מנצחים 16:25, 19:25 ו-18:25 בדרך לניצחון שני העונה.

הפועל כפר סבא הייתה היחידה שאירחה וניצחה. הקבוצה מהשרון אירחה ב'בר לב' את עירוני בת ים וסיימה עם 1:3 שהשאיר לה גם כן מאזן של שני ניצחונות משני משחקים. האורחים הגיעו רק עם שבעה שחקנים למשחק ובפתיחה לא היוו למעשה יריב של ממש עבור המארחים. כפר סבא ניצחה במערכה הראשונה 16:25 ובשנייה פשוט לא הותירה לבת ים סיכוי ודרסה אותה 9:25. במערכה השלישית שיתף מאמן כפר סבא, שגיא ברעם, מספר שחקנים צעירים, מה שגרם לו לאבד מערכה (17:25 לבת ים). במערכה הרביעית חזרה כפר סבא לעצמה, ניצחה 18:25 ו-1:3 במשחק כולו.

לאחר הניצחון המפתיע בשבוע שעבר בבית על מכבי ארזים, המרענן הרשמי של הליגה, מ.ס עילבון, ממשיכה בדרכה. הערב הגיעה הקבוצה הצפונית לאולם של שכנתה, אליצור כרמיאל וגם שם, לאחר משחק צמוד והפכפך, הראתה שיהיה לה השנה מה למכור בליגה כשניצחה 2:3. כרמיאל ניצחה במערכה הראשונה 9:25 ללא קושי, אך בשתי המערכות הבאות עילבון ניצחה 22:25 ו-23:25. כרמיאל חזרה שוב עם 17:25 והשוותה ל-2:2, אך המילה האחרונה הייתה של עילבון, שניצחה 13:15 במערכה החמישית ו-2:3 במשחק כולו. בעילבון הצטיינו המאמן-שחקן סמעאן סמעאן ורמזי עיד.

מכבי רעננה יצאה לתיכון מוסינזון בהוד השרון, שם פגשה את מכבי המקומית וסיימה עם ניצחון ראשון העונה, 1:3. המערכה הראשונה הייתה שלה, עם 21:25, אך הוד השרון חזרה למשחק עם תוצאה זהה. מכאן ראו הצופים רק קבוצה אחת על המגרש, זו של המאמן תומר רוסיאנסקי מרעננה, כאשר האורחים ניצחו 20:25 ו-19:25. מיכאל ויסוצקי הוותיק, שכבר בן 36, היה הבולט בשורות המנצחים.

הפועל מטה אשר התארחה אצל א.ס רמת השרון בקריית הצעירים וסיימה עם 0:3 חלק. בשתי המערכות הראשונות חניכיו של נועם כץ לא התקשו וניצחו פעמיים 19:25. במערכה השלישית מתחו המארחים את הקבוצה הצפונית, כשמטה אשר הובילה כבר 19:23, אך רמת השרון חזרה למשחק וכבר זכתה בנקודת מערכה, 23:24. כאן שוב התעשתו האורחים וניצחו בסופו של דבר 26:28 ו-0:3 במשחק כולו.

לאחר שני מחזורים, הפועל כפר סבא, הפועל מטה אשר, מ.ס עילבון ומכבי תל אביב הן היחידות עם מלוא ארבע הנקודות. סגנית האלופה, מכבי הוד השרון, כמו גם עירוני בת ים, רמת השרון ואליצור כרמיאל, עדיין ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully