וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ניצחה 0:1 את אורוגוואי ועלתה למונדיאל

ארגנטינה התקשתה, אבל שער של המחליף בולאטי (84) שלח אותה היישר אל המונדיאל עם 0:1, ואורוגוואי תתנחם בפלייאוף

17 משחקים היו לנבחרות דרום אמריקה עד כה, אבל שלוש מהן היו חייבות לחכות עד לרגע האחרון כדי להכריע מי מהן תעלנה למונדיאל 2010. מחזור הסיום של מוקדמות הבית הדרום אמריקאי הלילה (בין רביעי לחמישי) סיפק לנו המון מתח ואינספור דפיקות לב, שלוו במשחקים פיזיים מאוד מצד כל השחקנים שנאבקו לתפוס את המקום האחרון שמוביל אל הארץ המובטחת: דרום אפריקה. במוקד עמד המשחק בין אורוגוואי לבין ארגנטינה של מראדונה, זו שחטפה על הראש בחודשים האחרונים, מהתקשורת ומיריבותיה.

גם הפעם התקשו שחקניו של מראדונה, וחיכו לא פחות מ-84 דקות עד שחיברו התקפה מוצלחת יחדיו, אבל כשהיא הגיעה, כל דרום אמריקה שמעה על כך. שער של המחליף, בולאטי סידר למראדונה ולארגנטינה גאולה עם ניצחון 0:1 קטן-גדול ברגע האמת, ששולח אותם היישר למונדיאל. אורוגוואי תאבק עם קוסטה ריקה על הכרטיס לדרום אפריקה במשחקי המבחן. בתחילת הערב, מרבית האוזניים של אוהדי ארגנטינה היו אל המשחק המקביל שהתנהל בצ'ילה, ובדיוק כפי שהבטיח מוקדם יותר מאמן צ'ילה, ביילסה, נבחרתו עשתה את העבודה עבור מראדונה. צ'ילה שכבר הבטיחה את עלייתה, ניצחה את אקוואדור 0:1, ושלחה אותה הביתה. במשחקים נוספים שהתקיים הלילה סיימו ברזיל ו-ונצואלה בתיקו 0:0 מאכזב, וקולומביה ניצחה 0:2 בפרגוואי.

אורוגוואי - ארגנטינה 1:0

הארגנטינאים פתחו רע מאוד, ואיפשרו למארחים להפעיל לחץ אדיר כבר מהפתיחה, שכמעט והומר לשער מוקדם. שחקניו של מראדונה הצליחו לצאת מההלם, והחלו גם הם לתקוף את שערו של מוסרלה, אבל את עיקר העבודה במחצית הראשונה עשה השופט, שניסה להרגיע מעט את המשחק האלים, ושלף לא פחות מ-4 כרטיסים צהובים ב-45 הדקות הראשונות.

בארגנטינה חגגו את החדשות הטובות שהגיעו בפתיחת המחצית השניה מכיוונה של צ'ילה, אבל שחקניו של מראדונה לא ממש התקרבו למצוא את הרשת, ומן העבר השני, טעות בהגנה הארגנטינאית כמעט והובילה לשער של סוארס בדקה ה-62. הלחץ בשתי הנבחרות עלה, ובדקה ה-83 נענשה אורוגוואי על המשחק החזק שלה, כשמרטין קאסרס ראה את הצהוב השני, והשאיר את נבחרתו ב-10 שחקנים. לא חלפה דקה, וכל ארגנטינה רעדה: מסי שיחרר כדור לורון, זה ירה אל השער, הכדור פגע במגן והגיע אל בולאטי שכבש מקרוב. אורוגוואי הרימה ידיים, והארגנטינאים יצאו לחגוג עם האוהדים שלהם, ששיחררו אנחת רווחה לאחר כל כך הרבה חודשים מרים.

הרכב נבחרת אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, אנדרס סקוטי, דייגו לוגאנו, מרטין קאסרס, מקסימיליאנו פריירה, אלברו פריירה, וולטר גרגאנו (רודריגז, 71), דייגו פרז, חורחה רודריגז (קוואני, 59), לואיס סוארז (אבראו, 78), דייגו פורלאן.

הרכב נבחרת ארגנטינה: סרחיו רומרו, ניקולס אוטמנדי, רולנדו סקיאבי, מרטין דמיקליס, גבריאל היינצה, חבייר מסצ'ראנו, חואן ורון, חונאס גוטיירז, אנחל די מריה (מונזון, 76), לאונל מסי, גונזאלו היגואין (בולאטי, 80).

צ'ילה - אקוודור 0:1

למרות שכבר העפילה, עלתה צ'ילה למשחק מול אקוודור, שהיתה חייבת ניצחון, כשהיא עושה את המקסימום לעזור לשחקניו של מראדונה, כשהסיבה העיקרית היא כמובן מרסלו ביילסה. המאמן הארגנטינאי הבטיח לעמו שיסייע, והוא עמד במילה שלו. מחצית ראשונה מאופסת חלפה לה, אלא שאז הגיע מהלך התקפי טוב של צ'ילה בדקה ה-51 שהסתיים אצל הומברטו סואזו בתוך הרחבה. ההגנה האקוודורית נרדמה ואיפשרה לו לירות את הכדור אל הרשת, כדי להעלות את המקומיים ליתרון. אקוואדור עוד ניסתה לחזור למשחק, אבל בדקה ה-84 נותרה ב-10 שחקנים, לאחר הרחקתו של קאסטילו, ומשם היא כבר לא הצליחה לחזור, ותיאלץ להסתפק בצפייה במונדיאל מהבית.

ברזיל - ונצואלה 0:0

שחקניו של דונגה איבדו את הרצף הנאה שהשיגו של 19 משחקים ללא הפסד עם אחד לבוליביה, כך שאת שלב המוקדמות הם רצו לסיים עם טעם טוב יותר. הכוונה היתה לתת לקהל הצגה אחרונה, אבל במקום זה קיבלו האוהדים משחק משעמם במחצית הראשונה, ובשניה ראו את נבחרתם נשארת ב-10 שחקנים, לאחר שמירנדה הורחק בדקה ה-58. האוהדים יכולים להתנחם שלא עמדו בפני התקף לב כמו אויביהם מארגנטינה, ושלנקודה שהשיגו אין משמעות אמיתית.

פרגוואי - קולומביה 2:0

המארחת קיוותה להשתוות לברזיל במספר הנקודות גם בתום המחזור האחרון של בית המוקדמות, אבל בעוד הסלסאו מעדו בביתם מול ונצואלה, פרגוואי לא ניצלה זאת כדי לסיים ראשונה ונוצחה לעיני אוהדיה. מאמן פרגוואי חרארדו מרטינו עלה בהרכב התקפי, אך לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הקולומביאנים היו אלה שכבשו וניצחו משערים של אדריאן ראמוס (62) והוגו רודלגה (81).

פרו - בוליביה 0:1

הפרואנים המשיכו את היכולת הטובה שלהם מהמשחק נגד ארגנטינה וסיימו קמפיין לא רע עבורם. החלוץ יוהאן פאנו כבש את שער הניצחון של פרו בדקה ה-54 והורחק בחלוף דקה. בדקה ה-70 נפרדו האוהדים בלימה מנולברטו סולאנו הוותיק, שזכה לתשואות אדירות במשחק הפרישה שלו מהנבחרת. רונאלד ראלדס, שחקן מכבי תל אביב, לא נכלל הפעם בסגל של בוליביה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully