וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "השחקנים הראו שיש על מי לסמוך"

מאמן הנבחרת הצעירה החמיא לשחקנים שלו אחרי ה-0:0 במשחק האימון נגד גרמניה: "אנו נבחרת טובה וחזקה באירופה"

בדיוק 32 ימים לפני המבחן הבא של הנבחרת הצעירה של ישראל במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, פגשו שחקניו של מוטי איוניר את נבחרת גרמניה המקבילה, אלופת אירופה, במסגרת משחק אימון, שהסתיים ב-0:0 מכובד. הנבחרת, שמדורגת במקום השני בבית המוקדם אחרי שלושה משחקים, תפגוש כאמור בחודש הבא את מונטנגרו בחוץ וארבעה ימים לאחר מכן את בולגריה בבית. אגב, בספטמבר 2008 נפגשו שתי הנבחרות במוקדמות אליפות אירופה, וגם אז התוצאה הייתה 0:0.

"היה משחק טוב שלנו, השחקנים הראו שיש על מי לסמוך", סיכם איוניר את המשחק. "באנו מוכנים, סגרנו אותם נהדר כשהשחקנים נתנו משחק הקרבה וגם הגענו לכמה מצבים מצוינים שלצערי לא ניצלנו. כשאתה משחק מול 11 שחקנים מהבונדסליגה ומקבל מחמאות מהתקשורת המקומית, זה גורם לנו לחזור מרוצים".

"הנבחרת הצעירה מוכיחה פעם אחר פעם שהיא נבחרת טובה וחזקה באירופה", הוסיף המאמן. "יש לנו דרך ממשחק למשחק, השחקנים מבינים מה אני רוצה והם מביאים את זה למגרש. אנחנו בדרך הנכונה - צריך לשמור על מה שיש ולשפר את הטעון שיפור. אני מאמין שנגד מונטנגרו ובולגריה נוכל לשלוט יותר בקצב, מה שלא היה היום".

בינתיים הערב (שלישי) הנבחרת שיחקה טוב, הגיעה ללא מעט מצבים, אך גם עם בן סהר וגיא אסולין, נציגינו בספרד, היא לא הצליחה לכבוש. בדקה העשירית בעיטה מסוכנת של טוטו תמוז נהדפה על ידי השוער הגרמני. הגרמנים הגיעו להזדמנות הראשונה שלהם בדקה ה-25 כשנגיחה של תומאס מולר, שכבש נגד מכבי חיפה בליגת האלופות, חלפה ליד הקורה של אריאל הרוש, שוער הנבחרת.

בדקה ה-27 נגיחה של אלמוג כהן נהדפה מהחיבורים, אך השוער הגרמני התעופף וקלט. גם בן סהר הגיע למצב קורץ דקה למחצית כשהגיע לאחד על אחד, אבל בעט לגוף של השוער. הגרמנים עלו למחצית השנייה רעבים ובחנו את הרוש, שעצר את נסיונותיהם של קרוס ומולר. בדקה ה-66 טוטו תמוז ניצל מתפרצת כדי לבעוט מרחוק, אבל הבעיטה שלו נהדפה לקרן. בדקה ה-83 אושרי רואש נפצע לאחר היתקלות ראשים עם פליקס בסטיאנס הגרמני, אך המשיך לשחק לאחר קבלת טיפול.

נבחרת ישראל: אריאל הרוש; עודד אלקיים, אושרי רואש, רמי גרשון, אבי ריקן; ביבראס נאתכו (טל בן חיים 78), רן אבוקרט, אלמוג כהן, גיא אסולין (תומר סויסה 55); בן סהר (דודי ביטון 70), טוטו תמוז.

עדכון ראשון: 19:46
עדכון אחרון: 21:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully