וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ונדאל יפתחו את העונה הבאה באבו דאבי

השניים יופיעו בטורניר ראווה במפרץ עם עוד ארבעה טניסאים אחרים, המנצח גורף את כל הקופה. רודיק שוב נאלץ לפרוש

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל יפתחו את עונת 2010 בטורניר ראווה שבו ישתתפו שישה טניסאים בלבד, כשהמנצח בו גורף את כל הקופה - 250 אלף דולר. השניים, המדורגים 1 ו-2 בעולם, אישרו את הגעתם טורניר שייפתח ב-31 בדצמבר, כך הודיעו היום (שלישי) מארגני הטורניר במפרץ הפרסי. ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, ניקולאי דוידנקו הרוסי, פרננדו ורדאסקו הספרדי ורובין סודרלינג השבדי ישלימו את השישייה.

רודיק שוב נאלץ לפרוש

מי שלא ייקח חלק בטורניר באבו דאבי הוא אנדי רודיק הפצוע, שנאלץ לפרוש היום (שלישי) מטורניר שנחאי (סך פרסים 3.24 מיליון דולר), לאחר שהפסיק את משחקו בסיבוב השני מול סטניסלס ואווינקה במצב של 3:4 לטובתו במערכה הראשונה. למעשה, רק אתמול האמריקאי בן ה-27 התלונן בפני ראשי ה-ATP על העומס על הטניסאים, והזהיר שאם לא יעניקו לטניסאים הבכירים אפשרות למנוחה ארוכה או לפגרה במהלך העונה - הם מסתכנים בפציעות קשות לכוכבים הגדולים של הענף, כפי שקרה העונה לפדרר, נדאל ומארי. רודיק, כזכור, הפסיד בשבוע שעבר גם את משחקו הראשון בטורניר בייג'ינג, שם לא הצליח להגן על תוארו מאשתקד.

"זה מגוחך לחשוב שיש ענף ספורט מקצועני שלא נותן לשחקנים תקופת פגרה נאותה", אמר אמש רודיק, "אנחנו מסיימים ב-30 בנובמבר את העונה, וב-4 בינואר בערך כבר אמורים להיות מוכנים לגרנד סלאם הראשון, וככה זה שנה אחרי שנה אחרי שנה. אני מקווה שלוח הזמנים המטורף הזה לא יגמור לכמה טניסאים גדולים את הקריירה".

עוד בשנחאי: יואיט עדיין נלחם

המדורג מספר 1 בעולם לשעבר לייטון יואיט פתח היום בצורה יפה את הופעתו בטורניר, כשגבר 2:6, 4:6 על ג'ון אייסנר האמריקאי. האוסטרלי בן ה-28, שגבר יצא מהמאייה הראשונה אבל חזר למקום ה-23, יפגוש בסיבוב השני את גאל מונפיס (14 בעולם), שגבר על בן ארצו פול הנרי מתיו 2:6, 2:6.

בסין נערכו היום עוד שני דרבים. בדרבי הרוסי גבר המדורג שמיני בעולם ניקולאי דוידנקו (שהגיע אשתקד לגמר בשנחאי והפסיד לדג'וקוביץ') על איגור קוניצין 4:6, 2:6. בסיבוב השלישי יפגוש דוידנקו את פרננדו גונזאלס הצ'ילאני (12 בעולם), שחלף על פני הברזילאי מהמוקדמות תומס בלוצ'י 3:6, 4:6. בדרבי הגרמני גבר טומי האס (15 בעולם) על בנג'מין בקר 6:7, 4:6.

שני צ'כים השיגו ניצחונות לא קלים, כשתומס ברדיץ' (20 בעולם) גבר על פני מרין סיליץ' הקרואטי (13 בעולם) 6:7, 6:3, 4:6. ברדיץ' יפגוש בסיבוב הבא את מראט סאפין, באחד ממשחקיו האחרונים בקריירה של הטניסאי האהוב. ראדק סטפאנק (16 בעולם) ניצח את אנדראס בק הגרמני 5:7, 4:6, ועלה לסיבוב השלישי, שם יפגוש את ואווינקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully